• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wederom een nieuw lid erbij...

aram.i

Detailing rookie
31 mei 2012
22
0
Ik ben Aram 20 jaren oud, ik rijd in een '96 Corolla E10 en sinds een paar maanden de detailvirus te pakken.
Dit is voornamelijk gekomen door dat mijn rode lak verweerd was en ik deze wou opknappen.

Ik ben automonteur van beroep en enige ervaring met auto's poetsen heb ik wel, maar toch zie je dat zelfs in de werkplaats auto's verkeerd worden gewassen:
geen 2-emmersysteem, wasborstels ipv. washmitts etc. Toen ik mij hier een beetje in verdiept had kwam ik al tot de conclusie dat Carclean.com de beste website is:party:.

De Forum gedeelte heeft mij veel informatie opgeleverd en ik heb maar besloten om ook maar te registreren:)

Sinds kort mijn collectie begonnen:

Grit Guard - Emmer 19 liter - Semi Transparant 2x (ideaal dat ze transparant zijn en zeer sterk!)
Grit Guards - 1x rood voor rinse emmer, 1x zwart voor wash emmer.
Meguiars - Ultimate Wash & Wax shampoo (in het verleden Mequiars gebruikt, vandaar de keuze.)
Meguiars - Super Thick Microfiber Wash Mitt voor het wassen van mijn auto 2x (boven en onderzijde), voor de velgen gebruik ik een spons en borstel.
Meguiars - Water Magnet Microfiber Drying Towel voor het drogen.
Monello - Piccolo Nero Trio cadeau gekregen van cc.nl mijn dank daar voor:heart_eyes:.

Mijn wishlist:

Monello - Dolce Verde Klei Set
Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
Monello - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Monello - White Polishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Poorboys World - Black Hole
Monello - Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator
Dodo Juice - Banana Armour hard wax
Poorboys World - Wheel Sealant
Monello - Peluche Bianco Trio
Monello - Peluche Verde Trio

Autobrite - Foam Kit Heavy Duty voor Karcher
Autobrite - Magifoam
Monello - Lavare
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo

Genoeg te doen nog, ben momenteel bezig met het zoeken naar een woning helaas nog even wachten met het bestellen van de producten.. maar het maakt het wachten natuurlijk wel leuker hehe.

Verder zijn mijn hobby's: fotograferen met mijn Canon EOS 600D, koken, mijn single malt whisky-collectie aanvullen en uiteraard er voor zorgen dat de auto er spik en span bij staat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Aram, rood is een dankbare kleur...daar zal je plezier aan beleven. Trouwens die corolla's van toen...quasi onverwoestbaar :-)^

@corsawim

Mooi rood is een uitdaging en het kost veel energie, maar zodra de auto begint de glimmen dan begin ik dat ookrofl

En de corolla is inderdaad erg betrouwbaar 1x per jaar olie en oliefilter vervangen rofl.. zo houd ik geld over voor poetsspul :jippie