• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een nieuw lid

Refill

Detailing rookie
2 jun 2012
8
0
Hallo carcleaners,

Mijn naam is Leon benjert in bezit van een witte peugeot 206+ (sportium)
Ik ben niet van plan een die-hard detailer te worden maar ach.. Mooie auto'S mogen ook verwend worden toch?

Mijn auto is iets ouder als 6 maanden (exl. De reis naar de dealer) en tot nu toe 'toegetakeld' door de wasstraat en marig waswerk.
Nu wil ik het beter gaan aanpakken en hopelijk swirl-less verder karren!

Het een en ander is al besteld en binnen dus jullie vinden me terug met meer info en vragen :)_[]
 
Welkom hier, Leon.
Wat is een die-hard detailer :) Het feit dat je hier nu al zit is het begin van je verslaving....
Veel plezier ermee!!
 
welkom refill, ik waarschuw je bij deze...vanaf je het poetsvirus te pakken hebt, laat het je niet meer los en het wordt steeds erger :-"
 
erikjeeh zei:
Fotos van de peugeot?

Komt snel, evenals mijn start pakket so far.
Kan ik meteen wat commentaar uitlokken :)

Wel grappig dat ik meteen als verslaafde word bestempeld, is het zo leuk?
Ik heb vandaag mn tweede bestelling binnen gekregen en wilde meteen beginnen
Dusja :-"

Alleen nog wachten op foamlans (nu uitverkocht) en evt aanvullingen van mijn kitje.
 
:-" "Is het zo leuk?".... vraagt 'ie dan ook nog :-"
... vlak nadat 'ie zijn tweede bestelling heeft gekregen en nog op die foamlans en op aanvulling voor de kit wacht...

:D