Consequenties zijn dat je gewoon veel te veel blanke lak gaat verwijderen en nog meer stappen moet maken met afwerken
Hoe moet ik uitleggen met blanke lak, hmm ff denkpet op .... :
SRP: geweldig middel, polijst ( al dan niet minimaal ) en je vult ( fillers ) en geeft het een glaze effect >>> meerdere dingen in 1.
zo is de groene in mijn ogen ook: en polijsten en finishen
misschien vreemde vergelijking maar ik kon zo even niks anders bedenken ( wie weet een ander een goede uitleg )
Met "ivo's" eens, vraag destijds ook gesteld maar elke auto is anders, ook al zijn er een aantal die over algemeen als harder of zachter worden bestempeld, je weet nooit exact hoe en wat.
Zelfde geld 1 stapje terug qua pad of overgespoten deel en je plan valt in duigen.
Grappige is dat je eens goed moet lezen wat je getypt hebt: zonder forza kan het niet .... die pas net op de markt + hoe hiervoor gedaan dan ( snap je nu wellicht iets beter waar ik heen wil met mijn forza/wol verhaal )
Maar misschien is het mogelijk dat deze 'discussie' overgeheveld kan worden naar een nieuwe topic, ik ruk het al teveel uit z'n verband want het is immers een geweldige show off