• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk middel voor swirls op je motor?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Mijn broertje heeft een motor gekocht (een Ducati 996) en daar is hij natuurlijk apetrots op. Nu heeft de motor voorop wat swirls zitten ter hoogte van de spiegel. Met wat voor middel is dit nu het beste aan te pakken, omdat het hier om plastic onderdelen gaat.
Ikzelf dacht eerst proberen met SSR1 of Monello Finale op een wiite pad en dan met de hand. Met de Dap lijkt me net wat te grof werken, is dit een beetje goeie gedachte?

Afwerken gaat dan ook gewoon met blackhole en dan als wax de Natty's Blue erop? Dit zijn spullen die ik zo heb liggen of ben ik heel andere spullen nodig?

P9080383.webp

P9080384.webp

Haha staat er ook nog een hippe extractor op de achtergrond
P9080385.webp

P9080386.webp

Lees deze even: https://forum.Carclean.com/cc_postst2625/Honda-CBR600F-MY-99.aspx

;)

DAP - Zwarte pad - Monello Finale en het komt helemaal goed!

De lak van een motor is vaak zacht, zeker op mijn honda, en op een Duc zal het niet anders zijn.

Heel informatief Stimpy! Ik ga even een stukje proberen met de hand, als m'n broertje thuis is en de kappen eraf haalt dan kan ik even met de DAP erop.

@Tim, misschien wil hij hem wel eens meenemen naar een workshop voor motoren :lol

Hij had eerst een Ducati Supersport 750 maar wilde toch meer en heeft deze voor een hele mooie prijs kunnen inruilen voor een 996 (de verkoper dacht nl dat hij een Supersport 900 ging inruilen, maar daar is nooit via de de mail over gecommuniceerd), uiteindelijk bleef de inruil prijs staan.