• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk Poorboy's World product voor Zwart Skai bekleding?

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Nu hebben we voor de projectwagen een zwart vinylen bekleding bemachtigd

Indruk:

DSC01233.jpg


DSC01242.jpg


(betere foto's kon ik even niet vinden)

Maar nu zo al in bezit van uhm:

PB Leather Stuff
PB Natural Look
PB Trim Restorer

Allen zouden geschikt zijn voor "vinyl" :confused:

Iemand al eerder ervaring gehad met vinylen bekleding?

En welk product zou het fijnst werken hier op?
 
Mijn DS heeft bruin skai, daar gebruik ik ook met grote tevredenheid Natural look op. Geen ervaring met Leather Stuff, wel met Trim Restorer (op vynildak) maar da's nogal vettig, ik ben bang dat je wegglijdt in de bochten.
 
Ik zou de bekleding eerst goed reinigen en daarna als eerste de Natural Look proberen op bv de achterbank, is daar het resultaat goed dan pas de rest
 
ik heb in mijn (hobby) auto ook delen die met skai bekleed zijn, kofferbak audio-installatie en deurpanelen, mijn beste ervaring is met de natural look van PB, deze laat een mooie zijdeglans achter en het wordt weer mooi glad, gebruik het ook voor m`n 2e auto voor de lederen interieur, en met wegglijden in de bochten valt het met de natural look wel erg mee hoor.
 
Zou wel een minder grove combinatie gebruiken voor de deuren, want die heb je inmiddels weg gepolijst ;)