• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk product / tool hebben andere hobbyisten absoluut nodig ?

Voor mij Stjarnagloss Gummi voor bandendressing...Zo makkelijk te gebruiken met zeer mooi resultaat, niet vettig en geen spatten op auto zoals met bv Gyeon Tire Express.

Dan ook nog Bilt-Hamber Surfex-HD in 5l met kraantje op bidon. Super veelzijdige APC. Voor de banden te reinigen op 20% product en werkt even goed en misschien zelfs beter dan Gyeon Tire Cleaner voor een fractie van de prijs.

Dan ook nog zo van die stokjes met foam waarmee je zeer mooi en precies trims kan mee behandelen waarvoor ik Nanolex Trim Rejuvenator gebruik. Mijn Gyeon Trim staat nog steeds in ongeopende verpakking...zal waarschijnlijk zo blijven.

En last but not least...Sonax BSD waarschijnlijk niet zo geliefd bij veel mensen door wat grippy te zijn bij puur gebruik. Ik gebruik hem echter verdund in helft water en helft BSD als drooghulp na het afwassen met de Gyeon Silk Dryer XL...goede bescherming, mooie glans en extreme beading terwijl je uw auto afdroogd...hoe makkelijk kan het zijn. En de lak voelt nu ook goed aan ipv grippy.

Er zijn nog zoveel goede dingen zoals Poorboy's Spray and Wipe, Kenotek Showroom Shine,...ik kan het niet allemaal opsommen.