• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk Wasmiddel?

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Nou ik had dus laatst de:

https://www.Carclean.com/product/Pinnacle/Micro-Rejuvenator_Detergent_Concentrate_473ml_PIN-620_100799

Aangeschaft, maar ben er Sûver alweer doorheen! :(

Bestaan er nog meer wasmiddelen die je op je site hebt Tim?
Want ik kan alleen maar deze vinden! + er zit nog eens te weinig in ook :(
 
Ik gebruik het 'gewone' wasmiddel en moet zeggen dat de doeken altijd weer fris en schoon uit de wasmachine komen!
 
Ik gebruik zelf Wolfgang Polishing Pad Rejuvenator.
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, is het ook geschikt om je microfiber spulletjes weer 'tot leven te wekken'. Ik laat meestal het schoon te maken spul, een tijdje (half uur tot een uur) in een emmer met dit spul weken en mik dan de hele handel (minus de emmer uiteraard :D) in de wasmachine. Ik gebruik dan ook verder geen wasmiddel. De doeken en de washmitts komen er weer schoon uit. Ze voelen ook duidelijk anders aan dan wanneer ik alleen gewoon wasmiddel gebruik en lijken weer een beetje dikker te worden: dus voor mijn gevoel doet het spul zijn werk.
 
Gebruik zelf Vanish in de voorwas, en een normaal (goed) kleurwasmiddel in de hoofdwas. Komt er altijd keurig schoon uit. Vergelijken met de 'rejuvenator' wasmiddelen kan ik het (nog) niet...

Vraag me trouwens af of een scheutje azijn in het spoelmiddelenbakje goed werkt voor de microvezeldoeken. Het werkt uitstekend bij normale was, i.p.v. wasverzachter. Keertje proberen... ;)
 
Ik gebruik iedere keer wat azijn ,bij het spoelen dan..
Werkt goed ,nog niets misgegaan.:)^
Gewoon om de extra zeepresten weg te halen en de kalk te neutraliseren.
 
Ik heb ook een fles van die microfiber rejuvenator / restorer prut.

Moet ik dit spul gebruiken vóórdat ik het ga wassen in de wasmachine of ná het wassen in de wasmachine?

Patrick
 
B.K. zei:
Ik gebruik iedere keer wat azijn ,bij het spoelen dan..
Werkt goed ,nog niets misgegaan.:)^
Gewoon om de extra zeepresten weg te halen en de kalk te neutraliseren.

Ah, thanks, goed om te weten! :cool:

Deed het al vaker bij de gewone was, dat gaat perfect. Wist alleen niet of de poetsspullen er goed op reageerden... ;)