• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke benodigdheden voor Dodo Juice Need for Speed?

Sanderrr

Detailing rookie
3 jun 2009
2
0
Hallo allemaal,

Ik ben van plan de Need for Speed van Dodo Juice te bestellen maar zou willen weten welke benodigdheden ik hiervoor het best kan gebruiken?

Naast de NFS heb ik de Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth in mijn winkelwagen zitten om de auto na behandeling met NFS netjes schoon te vegen, maar waarmee breng ik NFS aan? Momenteel twijfel ik tussen de Dodo Juice - Supernatural Finger Mitt en de Meguiars - Gold Class Even Coat Applicator Pads, maar heb eigenlijk geen idee welke van deze 2 het beste is bij Need for Speed...dus alle tips en adviezen zijn welkom!
 
Voor Need for Speed eigenlijk geen van beiden, ik zou het aanbrengen met een Ronde Hand Pad:

https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Red_UltraSoft_Finishing_CCS_Round_Foam_Hand_Applicator_78-14x45RD_101351
 
^^ :ja

Je kan ook kiezen voor de grotere versie Klikje
Deze is eventueel wat handiger als je wat meer kracht achter je applicatie wil zetten. De zwarte versie van de bovenstaande is ook een leuke optie.
 
OK, bedankt voor de info!
Wat ik mij echter afvraag is waarom niet de Supernatural Finger Mitt van Dodo zelf? Of heeft niemand hier tot nu toe nog evaring mee? Ik ben benieuwd naar de waarom ;)
 
Die werken op zich lekker ,maar om alles uit een cleaner wax te halen ga je toch ietwat kracht moeten zetten achter je applicatie. Iets wat met die finger mitts niet leuk zal werken.

Met een Lake Country pad heb je wat meer 'grip'.