• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Dodo Panel potjes?

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Hallo allen,

Ik ben toe aan een nieuwe wax. Nu kan ik een pot Natty's kopen maar ik wil wel eens iets van Dodo proberen.
Nu hebben ze van die super mooie panel potjes. Voor de prijs van een Natty's kan ik 2 (misschien net 3) van die potjes kopen. Maar ik weet niet echt welke ik moet nemen. Er zijn zoveel verschillende. Ik zelf het een gele auto dus dan denk ik dat Banana een goeie is? Mijn vriendin heeft een rode auto zonder blanke lak. En ik doe ook nog wel eens auto's van anderen. Welke zijn dan een goede keuzen? Ik dacht zelf aan:
-Banana Armour
-Purple Haze
-Light fantastic

Ik denk dat ik dan alle kleuren redelijk gedekt heb? Of is het slimmer om een andere te nemen?

Gr. Wouter

Banana Armour + Orange Crush = hardwax getopt door een softwax met zéér mooi resultaat ( kan voor zowel warme kleuren als bv zwart ( ook errug mooi ))
Als derde potje zou ik een Rainforest Rub ( als je softwax prefereert ) of een Hard Candy ( als je hardwax prefereert ), deze zijn algemeen een geen 'beperking / voorkeur' voor lichte/warme/donkere lak

Ok thnx. Ik hoorde dat ik ongeveer 3 (kleinere) auto's kan doen met 1 panel potje? Ik heb zelf nog geen ervaring met harde of zachte waxen.

3 red je gewoon, kleine auto of ervaring met echt lekker dun aanbregen dan ook wel 4
Wel wat duurder maar nu in de aanbieding is de Supernatural 300ml plastic pot a 78,99 ipv €92,49 >>> superwax die het op elke kleur goed doet ( maar zoals aangaf wel een grote aanslag op de portemonai )

Edit: tip van RedCat is superdeluxe .... zou 'm zeker opvolgen !

Ok thnx. De Supernatural is echt te veel geld. Kan ik nu niet missen. En daarom vond ik die panel potjes juist wel erg leuk. Misschien vind ik dat handmatig waxen wel helemaal niet prettig. Tot nu toe heb ik machinaal gewaxed. Dus moet zowiso nog iets hebben om het op te brengen dus dan is een finger mitt een goed idee inderdaad.

https://forum.Carclean.com/cc_postsm240414/Faabulicious.aspx#post240414

;)