• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke doek van de vele doeken die ik heb waar juist voor gebruiken

boup

Detailing addict
21 dec 2018
91
65
Hallo,

Ik heb door de jaren heen al vrij veel zaken gekocht bij carclean.
Waaronder verschillende doeken en pads
Doeken:
- 2x Picco Nerro 35X35 cm = waarvoor is deze allemaal geschikt?
-3x Q² M -- SilkDryer EVO Drying towel = Super doek om de wagen mee af te drogen
-1x Dodo Juise -- fantastic fur-microfibbre buffinf cloth = waarvoor is deze allemaal geschikt?
-3x Micofiber madness -- Cloud buster glastowel 40x40 cm = Gebruik ik voor de ramen op te blinken
-2x Monello -- Peluche verde trio = waarvoor is deze allemaal geschikt?
-1x Dodo Juise -- Fantastic fur 3 pack = waarvoor is deze allemaal geschikt?
-1x Korea super plush lila 60x40 = waarvoor is deze allemaal geschikt?
-2x Auto Finesse -- Glass waffle Cloth 60x40 cm = Gebruik ik voor de ramen op te blinken
-1x Poor boys world -- Mesh Microfiber bug towel 39x39 cm =
waarvoor is deze allemaal geschikt?
-1x Sams detailling -- Polische towel super soft Edgeless 50 x 40 = waarvoor is deze allemaal geschikt?

Heb ook nog een vraag over pads

Er zijn er in verschillende kleuren rood/zwart/oranje/wit
Is dat standaard voor alle merken.
Bedoel een zwarte van Monello is een finessing pad is,is dat ook zo bij andere merken dan?

Alvast bedankt

Mvg Serge

Ik zou je toch willen aanraden om even te speuren op dit fijne forum want al je vragen zijn reeds beantwoord of te vinden op de CC website zelf.
Niet alle merken gebruiken dezelfde kleurcode's voor pads dus dat moet je echt even uitzoeken per merk.