• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke HD reiniger budget +- 200€

fuske

Detailing trainee
19 aug 2014
30
27
Meerdere draadjes doorgelezen maar meeste gaan over hogere prijsklasse vandaar toch even een eigen draadje openen.
Wil een nieuwe en tevens eerste HD reiniger gaan aanschaffen. Al heel wat onderzoek gedaan en kom uit bij Nilfisk C serie. De E serie is me gewoon net wat te duur, tenzij deze ergens met korting is te krijgen :)

Ik twijfel tussen een aantal modellen.
C 130.1-6
+ inductiemotor
+ haspel
- maar 1700watt
- 6 meter slang

C125
+ 1800 watt
+ 8 meter slang
- geen haspel
- koolborstelmotor

C130.2-8
+ 1800 watt
+ 8 meter slang
- geen haspel
- koolborstelmotor

Zover ik begrijp is de inductiemotor een betere keuze maar deze heeft wel mindere wattage?
Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor de auto en terras. En eens per jaar moet wat groter onderhoud in de tuin gedaan worden, schutting, muren etc.

Graag jullie adviezen!
 
Ik heb de 125.3-8 in 2011 gekocht voor 150 euro.

Ik gebruik hem voor:
  • Achtertuin bestrating 1 x pj
  • Stenen oprit 100m2 1 x pj
  • Auto's afspuiten
  • 1 x de gootsteen mee door gespoten
3e jaar was hij stuk gegaan. Pomp bleef aan. Deze is netjes binnen garantie gerepareerd. Had hem binnen 2 weken terug. Voor het geld prima.
 
Nog bedankt voor het berichtje, heb inmiddels een hogedrukreiniger gekocht, het is de Nilfisk E140.3-9 geworden. Toch iets meer uitgegeven en daar heb ik geen spijt van!

Hier kan een slotje op.