• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke HD reiniger rond de €300,-?

De goedkopere Nilfisk zijn juuist voor hun prijsklasse erg goed. Zelf heb ik bijv. een C120 gehad. Deze heeft mijn vader jarenlang gebruikt en daarna ikzelf enkele jaren vrijwel dagelijks bij wasbeurten. ;)

Momenteel heb ik een E145 en deze voelt net zo betrouwbaar. Enige minpunt tot op heden is dat er een rubberen ringetje 1x per jaar vervangen moet worden op de aansluiting van Slang -> Pistool.
Zijn die ringen makkelijk te verkrijgen? Van 1x per jaar lig ik er niet wakker van.
Deze staat momenteel te koop bij BAUHAUS voor 275 euro met 30 cashback. Mijn twijfels ligt meer bij BAUHAUS ook, omdat ik heel dat bedrijf niet weet.
 
Instapmodelletje van Nilfisk gehad maar dat was het niet, na 1,5 jaar gaf die de geest. Was ook een toestel om eens enkele keren per jaar uit te halen natuurlijk i.p.v. ieder weekend.
Nu een Nilfisk E150 en uitermate tevreden van, vind je 2dehands zeker onder de €300.
Toevallig net op Bol.com een prijsverlaging gezien voor een Nilfisk E150.2-9 P X-TRA voor €299. Direct aangeschaft. Verkoper zelf was Nilfisk ook, dus qua service moet het wel ook goedkomen denk ik.
 
Toevallig net op Bol.com een prijsverlaging gezien voor een Nilfisk E150.2-9 P X-TRA voor €299. Direct aangeschaft. Verkoper zelf was Nilfisk ook, dus qua service moet het wel ook goedkomen denk ik.
Goeie keus! Ga je veel plezier aan beleven. Heb de mijne al 10 jaar en slechts 1x het ringetje hoeven te vervangen
 
  • Leuk
Reactions: Oguz
Nu nog de juiste foamcannon en de juiste wasmiddelen, zoals wash mitt, droogdoek, 2 emmers etc. etc.
 
Laatst bewerkt: