• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke microfiber handpad vinden jullie het best?

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.341
193
38
Brabant
zoals de titel luidt...
Ik ben een beetje aan t "zoeken" naar welke pads ik het fijnst vindt, heb ondertussen al heel wat geprobeerd...
- meg's consumer evencoat's
- mothers MF applicators
- Dodo juice MF
- PB MF

De Poorboys variant beviel mij het best, maar na 2x wassen scheurt deze open...?!
Heb het al vaker gelezen in de product ervaringen in de webshop...
De grootte en stevigheid van deze PB pads vind ik persoonlijk prima, maar de kwaliteit is wat minder...
De hamvraag: welke MF pad is vergelijkbaar maar houdt het wél wat langer uit...?! :weetniet

probeer de monello handpads is?
deze zijn echt lekker om mee te werken!
Alleen hebben ze 1 irritant nadeel... er zit een randje in het midden (beetje plastic achtig) en hier blijft veel product achter hangen...
Buiten dat om prima spul!

En natuurlijk de fingerpockets!:love

Hmm okeej :O
Maar je kan toch ook gewoon alles aanbrengen met de monello padjes? :)
En dan de CC MF pads er bij voor het vuile werk :D

Zo doe ik het in ieder geval!!

Afhankelijk van wat je er mee wil doen eigenlijk. Vindt persoonlijk de Megs even coat wel degelijk. Anders grijp ik vaker naar de Zaino's.

Weet niet of je de Dodo Blue Roo bedoeld Ivo, maar die voldoet mij best goed, alleen niet voor wax.

Ivo, als je wilt heb ik nog wel een Dodo SN MF pad. Had m gekregen van CC met de nieuwjaarsactie, maar ga m voorlopig toch niet gebruiken.

Heb je Rainclear al eens met een badstof pad geprobeerd?

Werkt hiet altijd goed, wel kort na gebruik even goed uitspoelen.

Voor de Rain clear of Rain-X of... Gebruik ik altijd make-up pads, kleine watte schijfes, ideaal en werkt perfect EN het is gewoon wegwerp.

Nope, ik gebruik wel de vloeibare en niet de gel, maar ik vermoed dat het met de gel even goed gaat.

Eelco zei:
Weet niet of je de Dodo Blue Roo bedoeld Ivo, maar die voldoet mij best goed, alleen niet voor wax.

De Blue Roo is ook voor vloeibare producten dit staat ook op de verpakking.

Ik gebruik MF pads alleen maar om mijn ruiten te reinigen en provision aan te brengen.

Voor mijn waxen ( ik gebruik alleen maar past wax) gebruik ik foampads of fingermitts

Ik ben hier wel tevreden over. Ruim, goed vast te houden, verend. Ik hou van doorwerken en ik heb grote kl**wen, dus prima.

100582 Mothers Wax - Microfiber Applicator Pads - 2st.