• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke opbergtas

Frosty311

Detailing rookie
1 jan 2010
21
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooie opbergtas voor mijn spullen. Ik heb nog niet heel veel maar het word langzaam aan, steeds meer. Het moet dus een tas zijn waar ik aardig wat ik kan opbergen, handig is in het gebruik en kwalitatief ook goed.
Welke tassen zijn aan te raden en welke juist niet??

ik hoop dat jullie me bij mijn keuze kunnen helpen.

thx

Dick.

Er zit een detailersbag van Carclean aan te komen volgens mij 8-)

De Wolfgang detailersbag is echter niet zo heel groot en naar mijn idee ook niet echt bedoeld om al je spullen in te bewaren. Je moet het meer zien als handige tas voor als je op karwei gaat zeg maar :cool

Ik denk, dat als we worden uitgenodigd bij de Grande Opening van het nieuwe bedrijfspand van CC,
dat we dan zo'n mooie opbergtas in CC Huisstijl krijgen

Dat zou helemaal mooi zijn. Scheeld weer een hoop kosten:lol

Maar die tas van autogeek.nl ziet er zo, op de foto, ook wel redelijk uit. Staan alleen geen recenties bij:(

Jeroen zei:
Ik denk, dat als we worden uitgenodigd bij de Grande Opening van het nieuwe bedrijfspand van CC,
dat we dan zo'n mooie opbergtas in CC Huisstijl krijgen :-d

:)_[]

Ik denk dat we dan een ander tasje krijgen.
Zo'n transparant plastieken ding met Poorboy's aan de ene kant en Dodo aan de andere.
Gevuld met spullen die je net zelf afgerekend hebt. :-b

:)_[]

On-topic: nog nieuws over deze detailer bag?

ik gebruik de bekende Festool koffers, de Systainers.

Voor elke groep een koffer; doeken, pads, polijstmiddelen,waxen, machines enz.

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat :)_[]

Frosty311 zei:
Maar die tas van autogeek.nl ziet er zo, op de foto, ook wel redelijk uit. Staan alleen geen recenties bij:(

Dat is dezelfde tas als de Wolfgang :ja ik weet niet of je veel "detailgear" hebt en wat je preciese doel is van de bag maar om alles in op te slaan is hij simpelweg te klein.

Ik heb die van mij om die reden verkocht, verder is het natuurlijk wel een mooie goodie maar als je zo'n tas wil aanschaffen denk ik persoonlijk dat je beter kan wachten (als je geen haast hebt) tot de bag van CC klaar is !

Met de producten van CC zelf heb je gewoon het grote voordeel, dat iets hetzelfde is als een "orgineel exemplaar" met die verstande dat het verder en beter doorontwikkeld is en er geluisterd is naar de consument, wij dus ;)

Daarbij is de prijs vaak een stuk lager :love

Als ik dit zo hoor kan ik inderdaad beter nog ff wachten:lol

Was er al iets bekend van wanneer die tas de sale in zou gaan dan??

Die tas is ook niet gemaakt om al je spullen in op te bergen, ik heb hem vol staan met spullen die bij de wekelijkse was gebruikt worden.

De rest zit in doorzichtige opbergboxen van de Hema.

Systainers zijn ideaal. Ik heb er nu 3 en wil niets anders meer. Ik moet alleen nog een keer zon rij onderstel kopen.

Net spullen klaargezet voor morgen 8 systainers op 2 trollys en 1 detailerbag en 1 dewalt tas.
Die festool koffers is ideaal!