Ik heb een goede bui vandaag dus wil ik eens wat gaan kopen bij Carclean. Nu ik tussen 2 operaties inzit te wachten en veel bij huis ben, wil ik eens wat aandacht aan mijn auto besteden. Ik heb daarom de stoute schoenen aangetrokken en het volgende in mn winkelwagen liggen:
Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (voor het waxen)
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System - Verbeterd!
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
Poorboys World - Flesje met sprayer - 250ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Poorboys World - Trim Restorer - 473ml
Ik heb zelf al een droogdoek, maar moet toch wat meer doeken bij bestellen voor het verwerken van de wax en de black hole. Waar ik nu mee zit is welke pad ik het beste kan gebruiken voor het waxen, de blackhole en als ik met de trimrestorer op het plastic van mn ibiza bezig ben (de buitenkant). Ik dacht zelf een Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator voor het waxen, goede keus? Wat is nu voor de Backhole en de trim restorer aan te bevelen? Ik had een overzichtje wat ik wilde bestellen en wat je het beste kon gebruiken, maar helaas die is weg.
Graag jullie advies
Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (voor het waxen)
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System - Verbeterd!
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
Poorboys World - Flesje met sprayer - 250ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Poorboys World - Trim Restorer - 473ml
Ik heb zelf al een droogdoek, maar moet toch wat meer doeken bij bestellen voor het verwerken van de wax en de black hole. Waar ik nu mee zit is welke pad ik het beste kan gebruiken voor het waxen, de blackhole en als ik met de trimrestorer op het plastic van mn ibiza bezig ben (de buitenkant). Ik dacht zelf een Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator voor het waxen, goede keus? Wat is nu voor de Backhole en de trim restorer aan te bevelen? Ik had een overzichtje wat ik wilde bestellen en wat je het beste kon gebruiken, maar helaas die is weg.
Graag jullie advies