• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pad bij mijn bestelling?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik heb een goede bui vandaag dus wil ik eens wat gaan kopen bij Carclean. Nu ik tussen 2 operaties inzit te wachten en veel bij huis ben, wil ik eens wat aandacht aan mijn auto besteden. Ik heb daarom de stoute schoenen aangetrokken en het volgende in mn winkelwagen liggen:

Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (voor het waxen)
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System - Verbeterd!
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
Poorboys World - Flesje met sprayer - 250ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Poorboys World - Trim Restorer - 473ml

Ik heb zelf al een droogdoek, maar moet toch wat meer doeken bij bestellen voor het verwerken van de wax en de black hole. Waar ik nu mee zit is welke pad ik het beste kan gebruiken voor het waxen, de blackhole en als ik met de trimrestorer op het plastic van mn ibiza bezig ben (de buitenkant). Ik dacht zelf een Lake Country - Red UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator voor het waxen, goede keus? Wat is nu voor de Backhole en de trim restorer aan te bevelen? Ik had een overzichtje wat ik wilde bestellen en wat je het beste kon gebruiken, maar helaas die is weg.

Graag jullie advies :party

De rode handpad voor de wax is een goed keuze :-)^

Voor de Blackhole kan je het best de LC Black soft finishing handpad gebruiken.

Zelf gebruik ik voor de Trim restorer de Poorboys Microfiber Applicator, werkt goed. Er zijn ook mensen die er een badstof washand voor gebruiken.... maar net wat je lekker vind werken... ;)

Hoop je zo een beetje geholpen te hebben.....

Ah dankjewel, zo was ook wat ik op het lijstje staan dacht ik. Heel erg bedankt voor de info. Handigste is om overal 2 van te bestellen neem ik aan ,^^

Oh zie net dat de LC niet op voorraad is. Heb je nog een andere suggestie, ik zie niet in de productomschrijving hoe de pad eruit ziet dus weet zo even niet welke nog meer kan? Wil morgen graag gaan poetsen :lol

Van die pads heb je er niet perse 2 nodig hoor. Ik heb er ook maar 1 van beiden.....

Als je al wilt beginnen terwijl de zwarte pad er nog niet is, kan je gewoon een extra microfiber applicator bestellen. Daar heb ik de eerste keer ook de blackhole mee aangebracht. Gaat ook heel goed. Zwarte pad is alleen nog iets makkelijker.... ;)

Succes en veel plezier!

kijk even bij de andere handpads van LC ze zien er allemaal hetzelfde uit (ovaal) alleen heeft de zwarte geen gaatjes aan een kant.

zelf zou ik ook een goedkope microfiber applicator bestellen voor de Black Hole(kan je later na goed schoonmaken gebruiken voor iets anders. bijv trim restorer, velgenwax ed)

2 van ieder bestellen hoeft niet, kan wel. zelf laat ik de pad wel eens op de grond vallen, en dan ben je blij dat je nog een schone hebt

Ik gebruik de Zwarte LC pad momenteel voor Professional Polish, maar als ik Black Hole aangeschaft heb neem ik er nog eentje bij om daar de BH mee op te brengen. Het is namelijk een hele fijne pad om mee te werken :jippie

Voor de wax gebruik ik nu een Rode LC pad, lekker zacht :-)^

De Trim Restorer breng ik aan met de Badstof applicator van LC (rechthoekige) ;)

Ik heb geen zwarte handpad dus bij mij wordt de Black Hole gewoon met de rode pad aangebracht als ik het niet met de machine doe.