• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke polijst middelen voor een audi a3 en opel

gable007

Detailing rookie
10 dec 2009
6
0
hallo

hier een vraagje ik heb altijd met de hand gepoets en heb natuurlijk met de dap dinsdag oke dap gehaald
ik heb zelf een audi a3 en mijn pa een opel ....kleuren grijs antracite en zwart ....
hier op het forum gelezen dat duitse merken vaak harde lakken hebben ....ik weet ook dat je een test spot moet maken ...

maar hier is mijn vraag welke polijst middel moet ik nu nemen is monello goed of moet ik meteen gaan voor menzerna...wat aan geraden wordt voor harde lakken ...zo ja wat van menzerna .....of raden jullie iets totaal anders aan ....
het is om licht swirls weg te hallen

bvd
gable007
 
monello en menzerna, identiek op de verpakking na..

met beide heb je een hele goede keus..

monello verpakking is alleen veeeel mooier (en kwa inhoud goedkoper)
 
dan is correct en tevens juist!

geweldige set voor het geld..

ff als de reclame man: heb hem zelf ook:party:

ik neem trouwens aan dat je deze bedoeld": klikkie doen
dan ben je indd klaar..

alleen nog wat pads, maar ik neem aan dat je die ook dinsdag heb besteld
 
Niet alle lakken zijn hard. Toevallig heb ik ervaring opgedaan met 2 verschillende zwarte Opel-lakken. De mijne is knetterhard (Corsa bj 2008), de lak van een Astra Coupé van een vriend van me was juist erg zacht. Met Monello/Menzerna heb je wel goede spullen in handen voor alle lakken. Beste verwerkingstemperatuur is tussen de 15-20 graden en niet al te hoge luchtvochtigheid.