• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke polishing pads en polish voor zachte lak?

Thunderflash

Detailing trainee
19 feb 2010
27
47
Naast de Passat rijden we ook nog een Toyota Aygo. De Aygo zit onder de swirls, via het forum van Aygo/C1/107 ben ik er al achter dat dit een kwaaltje is van dit type auto's. Ze zijn alledrie nl. voorzien van een zachte laklaag.
Mijn Passat heb ik al eens onder handen genomen met de DAP500 en de Monello oranje, witte en groene pads i.c.m. Monello Raffini Mezzo en Finale. Daar heb ik zeer mooie resultaten mee gehaald, echter de VAG lakken staan bekend als harde lakken. Mijn vraag is nu: Kan ik dezelfde pads en Monello producten blijven gebruiken voor de Aygo of moet ik andere producten gaan gebruiken vanwege de zachte lak?

*kuch* testspot! *kuch* ;)

Je kunt dezelfde polijstmiddelen gewoon gebruiken op de Aygo, geen probleem.

finale op lichtgroen beginnen bijvoorbeeld, als dat niet genoeg is, mezzo op lichtgroen, als dat nóg niet genoeg is mezzo op wit, enz enz enz... :cool