• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke van poorboys gebruiken

Next

Detailing trainee
16 jul 2019
10
35
Vorige week me auto gepolijst met monello en gewaxt met gold meguiars. Nu ben ik nog niet tevreden. Ik zit nu Zelf te denken om de auto met poorboys black hole en nattys paste black te poetsen. Of is poorboys polish with sealant beter en dan nattys paste black erover. Of poorboys sealant en dan nattys black paste. Wat een keussss. :eek:Wie heeft er advies ?
 
Laten we beginnen met waar je niet helemaal tevreden over bent?
De krasverwijdering, diepte van de glans enz?
 
Maar waar ben je niet tevreden over?
Polijsten =95% van je eindresultaat
Wax=een beschermlaagje
 
Ik lees veel over de glaze en sealant dat je daar een nog mooiere glans van krijgt. Ik heb de auto gepolijst met monello raffini mezzo.
 
Nee dat niet, wel gewaxt mrt gold van meguiars. Zou dat t zijn dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mezzo is te zwaar om mee te finishen.
ALs je nu een rondje finale doet zal je zien dat je geen black hole of dergelijke nodig hebt.Altijd afschalen!!
Black hole zit vol met filters dus leuk als je dingen wilt verbloemen maar totaal onnodig als je netjes afschaalt.
 
  • Leuk
Reactions: Next
Ik zou pas Finale gebruiken als je alle krassen die je eruit wilt hebben ook zijn verwijderd. Heb je de lak geïnspecteerd voor, tijdens en na het polijstwerk en was je daar tevreden over?
 
Ja dat heb ik, er is geen swirl meer te zien. Maar moet t denk ik dan toch met de finale nog afwerken. Moet ik na de finale ook nog met een wax werken of? Bedankt alvast

Ik zou pas Finale gebruiken als je alle krassen die je eruit wilt hebben ook zijn verwijderd. Heb je de lak geïnspecteerd voor, tijdens en na het polijstwerk en was je daar tevreden over?