• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax aan te raden? Audi A4

mk-us zei:
om even een simpele vertaalslag te maken

+1 :-)^

Wat het merendeel ook al aangaf : de Dodo waxen zijn erg goed, makkelijk verwerkbaar en niet te duur.
Persoonlijk zou ik voor de purple haze of een blue velvet gaan.

nicknameless,

Daar heb je gelijk in. Ik snap eigenlijk niet waarom carclean turtle wax nog in hun assortiment houdt, de mensen die hier komen gaan toch wel voor iets dat stukken beter is.
Ik weet dat je goede producten hebt, maar soms betaal je ook alleen maar meer voor de verpakking, geur en kleur.

@bs: niet zo vreemd hoor, wij zijn niet de enige klanten die bij CC wat halen.
Dit is een kleine groep kopers, zijn er die kopen maar ( om welke reden dan ook ) geen gebruik maken het van forum, en dan zijn er nog die gebruiken wat ze bevallen en al jaren gebruiken.
De deur niet uit, de turtlekwak voor mooie prijs de volgende dag netjes afgeleverd aan je deur, maak je'de deur open .... zitten er nog spekjes bij yesssssssssss ( je snapt 'm wel )

De meeste forummers zijn bekend met de 'mindere' kwaliteit van de Turtle producten.

Maar bedenk wel dat de forummers niet de enige klanten zijn die poetspullen bestellen.

Er zijn een hoop mensen die ook (soms eenmalig) bestellen of op zoek zijn naar een wax.

Als ik zo vrij mag zijn om voor Carclean te spreken, ik denk dat er redelijk wat Turtle producten worden verkocht als dit merk weer eens in een autoprogramma gepromoot wordt (rtl autowereld) bijvoorbeeld.

En wat denk je van de zoekfunctie op Google?

Eerste hit op Google als je op Turtle Wax zoekt ;)

De 1e is hier een advertentie :lol
Maar denk dat het nu wel is overgekomen.
Veel voor weinig dan is wellicht de collonite 845 een interesante: €14,99 een fles waar je lang mee doet en je de winter sowieso mee doorkomt.
Persoonlijk vind ik het een stinkende bende maar tja het werkt wel en is een toef goedkopere dan de meteen naar voren geschoven 915 broer ... wellicht iets om over na te denken.
Blijft toch altijd een waardeloos stuk topic, na jaaaaaaaaaaaaren is men het toch nooit met elkaar eens wat nu het beste is dus tja

Ik wist dit zelf ook, maar als detailers onder elkaar weten wij toch beter en dan krijg je zulke gedachten over B-kwaliteit autoproducten.
Ik hoop dat we dit topic weer kunnen terugkomen op advies te geven voor de wax.:ja