• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke wax voor deze kleur.

Technics

Detailing rookie
18 dec 2012
32
0
Welke wax zou ik het best nemen om deze kleur mooi en diep uit te laten komen.

zrb7.webp

Heb nu de chemical guys 50/50 gebruikt.
Nog een klein vraagje , welk product kan ik het best gebruiken voor de chromelijst rond de ramen?

Thanks bij voorbaat.

Het eindresultaat van de mooie diepe kleur voor het grootste deel afhankelijk van je voorbereidende werkzaamheden. Wassen, kleien en polijsten. Voor de donkere kleur zou je kunnen gaan voor Dodo Juice Purple Haze of Blue Velvet. Dat zijn waxen die kleurafhankelijk zijn. Andere waxen zullen ook geschikt zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Voor de chromen randen kun je Poorboys World Pro. Polish gebruiken en dan in de wax zetten.

Heb zelf vandaag de Purple Haze voor het eerst gebruikt (voorheen al wel eens de Pro versie) het is een heerlijke wax! :love Maar zoals ik zei; voorbereiding is het grootste deel van het eindresultaat.

50/50 is een uitstekende wax hoor. denk niet dat je verschil zal zien tussen die wax en en andere carnauba. Wat je wel kan proberen is een andere voorbereiding, wellicht een andere glaze. Maar goed, tegen een nieuwe wax in de collectie zou ik nooit nee zeggen, en dan is purple haze pro een mooie toevoeging.