• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke wax

Dan ga ik ook eens Sudocrème op dat oude hok van mij smeren en kijken wat ik terug krijg...:-D
Maar als ik naar de oorspronkelijke vraag kijk heeft de topicstarter 2 auto's, dus bijv Collonite 845 en een panelpotje van Dodo hoeft dan niet echt een probleem te zijn qua kosten lijkt mij. En met zo'n panelpotje kun je toch 3 a 4 keer je auto waxen.
De keuze is reuze en om Rik325i te citeren "zoveel waxen zoveel meningen".

Bikkel;n427342 zei:
Dodo 2.0 is meer een show wax. En bij show waxen heb je iets meer glans maar de standtijd is korter.

Supernatural is geen show wax...
Een show wax, ook wel concours wax genoemd is een zeer zachte wax met veel oliën om een zgn wetlook te krijgen.
En dat is juist wat de SN niet in zich heeft, het is een harde wax met een hoog carnauba percentage en gaat daardoor richting harde/spiegel glans.
Voor een wax zonder sealant ingredienten, heeft deze zeer zeker een lange standtijd.
Uit mijn collectie winnen wat pure waxen betreft, alleen waxen uit de hogere Zymöl serie het qua standtijd van de SN.

Soepergrover: Juist, wij begrijpen elkaar. haha!

Jeroen : Ik wist niet dat op een forum alleen maar informatieve berichten geplaats mochten worden. Uit uw eigen bericht snap ik immers ook niets.

Mijn oprechte excuses daarvoor en mijn oprechte deelneming voor uw grammatica.

@iedereen: Is er iemand die begrijpend kan lezen en mij dan in een bericht met lopende zinsbouw en leestekens kan uitleggen wat het punt was?

Ric325i: Thanx Ric, dit was een mooiere uitleg van mijn punt.

@Pter: Ik zou het in bulk kopen. Zoals ik aangaf scheelt dit in de PPP en wanneer je ná gebruik niet tevreden bent met het resultaat, gewoon nog een keer doen.
Ik begon met een Golf 3, zette de SudoWax op en kreeg een Toyota Avensis. Helaas hou ik hier niet zo van en smeerde de Sudowax opnieuw op, uiteraard weer met 2 vingers, wat resulteerde in deutsche gründlichkeit; BMW. Helaas moest ik het doen met een ouwe E36 i.p.v. de gewilde E46 M3, want toen was de SudoWax op...

(!Oeps, was wéér een grapje!)

• Leuk
Reacties: Altos
Maar als ik de 915 net iets te dik aan breng of te lang laat curen is deze dan nog redelijk uit te poetsen met misschien iets meer kracht,?Want zit te denken een de 845 of 915 voor de winter en de PH Pro voor de zomer of natty"s blue of Nxt of de Fx Synwax want die heb ik ook nog

Uit welke regio kom je?
Als het in de buurt van Rotterdam is, dan kan je gerust eens bij me langskomen, zodat ik je kan laten zien hoe je het beste een wax aanbrengt en waarop te letten.

grijzepanda: Zoals ik al zei, heb ik alleen de Collinite 845 in mijn bezit en ook alleen hier ervaring mee. Mocht je je nou enorm vervelen, kan je bij jou het water oversteken en effe bij mij de Collinite proberen. Meer heb ik je niet te bieden, haha!

Greetz