• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke wax?

Dinges

Detailing addict
28 jul 2009
49
65
Hallo ik had een vraagje,
ik zoek een wax preferer poorboys en niet alleen voor een donkere wagen.
Eigelijk voor alle kleuren.(blauwe natty's paste? of iets?)

Welke raden jullie mij aan.
En zo heb ik dit ook met een glaze. (heb nu poorboys blackhole voor de donkere wagen welke is hier zeg maar de versie voor alle kleuren.)

Alvast bedankt.
Mvg

de witte natty's kan op alle kleuren..
de rode ook

voor je glaze.. zou ik dodo juice limeprime lite nemen, gezien pb geen "alle kleuren glaze" heeft

als je hem eenmaal door hebt, veeg je hem er super makkelijk af..
ik zou me daar geen zorgen over maken.
toegevend dat blackhole meer "foolproof" is.

limeprime moet je iets langer door werken, en ongeveer de helft van de hoeveelheid van blackhole gebruiken (in mijn ervaring)

Je kunt ook kiezen voor chemical guys pete's 53.Deze wax heeft een wat mindere standtijd (ongeveer 1 maand) maar haalt donkere kleuren goed op (natuurlijk combineren i.s.m black hole) deze combinatie geef een supernatte finish.:lol

Als je wilt kan je de witte en de blauwe natty bij mij proberen, eventueel ook nog Collinite 845. Woon vlakbij (Vlaardingen), ik hoor het wel.

@srensink: volgens mij vraagt ie om een alle kleuren optie, jouw optie is een topper maar geen pré-all-color

Als glaze kan je misschien gaan voor de Extreme EZ creme glaze van Chemical Guy's, deze werkt even makkelijk als de Poorboy's blackhole maar is niet voor één specifieke kleur bedoelt.

Als wax kan je gaan voor de Poorboy's Natty' white of anders de Meguiars M16, beide zijn goede waxes en kunnen op alle kleuren.

dennisD bedankt voor het aanbod. Over de wax ben ik uit het wordt de witte.

en glaze ben ik nog aan het twijfelen. Opties blijven welkom :D
thnx allemaal

:weetniet Wat is eigenlijk het verschil tussen Natty's paste wax blue en Natty's paste wax? De omschijving is niet erg duidelijk. Het is toch niet de Canaubawax neem ik aan, want die zit in alle 2.

Blauw is ontworpen voor donkere kleuren, Wit voor lichte. Hoewel ik sterk betwijfel of je enig verschil zal zien tussen beide.