• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Werkplaatsinrichting

sdeluyck

Detailing trainee
23 mrt 2020
2
45
Zottegem
Beste,

Het lijkt me een waardevol idee om een aparte rubriek te hebben voor werkplaatsinrichting. Hier kunnen we dan specifiek ingaan op onderwerpen zoals verlichting, betegeling, opbergkasten en alles wat te maken heeft met de optimalisatie van de werkruimte.
Deze toevoeging zou een nuttige bron kunnen zijn voor praktische tips en adviezen over het inrichten van werkplaatsen.

Vriendelijke groeten,
Steven
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer
Voor! Met foto's plz!

Ik/wij zijn thuis rustig aan het rondkijken voor een ander woonplekje. Schuur (of optie tot) staat toch erg hoog om ons prio lijstje. Via HBM etc een tijd terug een fijne kastenwand/werkbank gekocht. Staat nu bij m'n ouwe heer, die gebruikt 'm totdat ik er ruimte voor heb. Een poetsbrug gaat dan ook snel komen. Ideaal met klein onderhoudswerk etc. Hexagon verlichting lijkt mij wat overrated, maar wie weet!
 
  • Leuk
Reactions: sdeluyck