Hak en breekwerk,timmerwerk leggen van de elektra buizen is door mijzelf gedaaan,alsmede het mken en plaatsen van de kastenwand en keukenblok(timmerman van beroep) Installatiewerk,stucadoor en tegelwerk heb ik laten doen,Ideaal connecties in de bouwbartr123 zei:Oppervlakte is ongeveer 45M²
Voorheen was het als je door de enkele deur binnenkwam een Entree en bij keuken,de andere helft was garage.
Door het verwijderen van de tussenmuur en het plaatsen van een stalen balk is het mogelijk geworden om er 1 ruimte van te maken.
bartr123 zei:Totaal incl drogen van stucwerk en tegelwerk heeft de verbouwing 2 maanden in beslag genomen.
Tussen de 1 en de 15gerard_nl zei:en plusminus hoeveel euros als ik vragen mag ?
en wat is je vloerafmeting nu ?
ThaBird zei:Met zoon ruimte zou mijn vrouw me nooit meer zien hahaha, zou mijn bed er ook plaatsen :-b
Heb al gehoord dat je er ook slaolie in kunt doen,dit verdampt haast niet.
Het is een private label potje VAN Dodo Juice.bartr123 zei:Crystal noir, een echt collector's item by Dodo Juice.
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, ik vul het alleen maar wat extra aanbartr123 zei:Lees goed pik: By Dodo juice.