• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier is ie dan; Mijn werkplaats.

Tjemig de pemig Bart, wat heb jij een mooi uitgekiende ruimte !

Ook leuk om te zien dat er naast de hobby(+) er ook nog goed nagedacht is over de beestenboel ( hier twijfel of het een grijze roodstaart of een timmie is ( denk grs ))
 
Zoals ik je al vaker heb verteld een prachtige ruimte, niet alleen om pintjes in te komen drinken maar ook heerlijk om een helpende hand in uit te steken.
 
Prachtige job afgeleverd jongen. Echt heel strak en doordacht aangepakt. Op 1 van je fotookes zie ik volgens mij het Alfa rammelhok staan van een vriendin .....

Je weet wel, die niet meer wilde starten :D :D :D

Gefeliciteerd met je ruimte. Ga er, in de avonduurtjes, maar eens een keertje lekker IN zitten op een luie stoel. Zo lekker genieten van je eigen werk. Dat kan echt helend werken op je geest en lichaam. Gewoon lekker trots zijn op jezelf ....

De vloer staat toch wel in de wax ? Hoop ik toch ?
 
Hoi Bart,

Heb direct op het linkje geklikt toen ik net je topic zag! Man, wat een geweldige ruimte heb je daar. Ontzettend veel succes met alles daar in je nieuwe "shop". Als ik in de buurt ben kom ik graag eens kijken!
Grt Marc
 
Dit is toch een droom voor iedere detailer?
En die vloerverwarming heerlijk :D gewoon lekker op de grond zitten :p

btw, dat schrobputje is gewoon aangesloten op het algemene rioolnet/
 
Schrobputje is aangesloten op het algemene rioolnet ja,zal er in de winterdagen af en toe wat water in moeten doen ivm verdamping door de vloerverwarming.
Heb al gehoord dat je er ook slaolie in kunt doen,dit verdampt haast niet.
 
What the fuck..................................................

Ik gun echt iedereen het beste, maar een "beetje" gepast jaloers ben ik wel.

Leuk detail trouwens de site op je Appel. Wat doe je overigens met zo´n machine als de Apple in de detailruimte?
 
Goed bezig Bart! Ik hoop dat je genoeg klussen aangeboden krijgt, want dat moet nu toch ook wel gaan rollen...?