• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wetsand ongelukje/UPDATE auto IS geheel overgespoten

In Waddinxveen? Erg nette tent volgens mij! Ik mocht er van de verzekering niet heen, jammer genoeg! Hoor er super verhalen over8-)

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ik heb eigenlijk geen idee hoe hij 'm spuit.
Hij heeft m'n vrachtwagen ook gedaan voor een zeer schappelijke prijs en daar heb ik nergens een plekje met sinaasappelhuid kunnen ontdekken.
Ik maak dan ook helemaal geen zorgen over hoe het eindresultaat gaat worden.
Ik zal even een voor-na foto opzoeken van de truck.

Voordat ik m kocht
scania1572.webp

Na het opbouwen in de huisstijl
IMG_0005.webp

Bij de spuiter
IMG_0011.webp

:love :love :love
IMG_0014.webp

IMG_0031.webp

foto.webp

Eindresultaat
IMG_0042.webp

Je ziet nu waarom ik totaal niet inzit over de kwaliteiten van dit schadebedrijf :-)^

Tim zei:
Vraag aan je spuiter hoe hij het gaat doen, schuurt hij de auto helemaal kaal? Dus opbouwen vanaf 0? Dan krijg je namelijk het mooiste resultaat. Maar meestal schuren ze de auto even snel op en spuiten ze er overheen, dat geeft meer kans op sinaasappeleffect.

Meestal word ie niet kaal geschuurd,of er moet veel steenslag op zitten,en als de onderliggende lak nog prima is is dit ook zonde om helemaal kaal te schuren.
Als de oude laklaag goed word geschuurd geeft dit ook zeker geen sinaasappeleffect.

Net even naar Waddinxveen gereden om te kijken hoe het met mijn schatje gaat.
Alle deuken zijn eruit en hij is helemaal strak gespoten in frozen grey euh... Ik bedoel grondverf. ;)
d20f72b6.webp

4f975ec3.webp

66bad398.webp

41653bdb.webp

De bumpers liggen even verderop
b58b43ff.webp

Ik vond het een prachtig gezicht om m er zo lekker strak bij te zien staan. :love
Ik kan bijna niet wachten om 'm weer op te halen.

Dat ziet er niet verkeerd uit Rogier! Staat er nu al strak bij, straks helemaal. Je hebt gewoon een nieuwe auto straks!

Geen krassen en deuken meer!!! :love
O wat zal ik 'm gaan vertroetelen met wax en misschien zet ik m wel in de c-quartz over een tijdje

ziet er goed uit, frozen grey mis staat hem zeker niet:lol misschien zet je wel een nieuwe trend.:-b

Ziet er al goed uit Rogier!
heb je straks inderdaad weer een splinternieuwe auto!

ps je kunt vast wel glans polijsten in die grondverf :jippie

Gaat weer een erg dikke bak worden! Me maat heeft er ook 1 als dat een 730D ;) Wielen staan er ook netjes onder moet ik zeggen, hoop dat hij snel weer bij je terug is.

Sje zei:
Gaat weer een erg dikke bak worden! Me maat heeft er ook 1 als dat een 730D ;) Wielen staan er ook netjes onder moet ik zeggen, hoop dat hij snel weer bij je terug is.

Dat is toch de 3.0Liter V8 diesel?

Dit is een 5 liter V12 Benzine ]d~^