• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wetsand schuurpapier waarop plakken?

petrol

Detailing addict
26 jan 2011
130
65
Ik heb een tijdje terug op het forum iemand gezien die iets had om het wetsand schuurpapier op te plakken. Het zag er uit als een soort van kurk meen ik. Iemand die weet wat ik bedoel?

Is toch niet deze uitleg:

Ik denk dat het nog wel te redden valt zonder spuiten. Hiervoor zal je wel moeten gaan wetsanden en polijsten. MK-us heeft onlangs zijn collectie uitgebreid met een Fein Rubber kurkje en Fein schuurplakkers 2800grid.
Klikkie en ga naar post #97. Dit is een mooi setje om een heel dun laagje blanke lak te verwijderen. Hopelijk is het niet helemaal door de lak heen gevreten en is het nog te redden. Ik weet niet waar MK-us het setje gekocht heeft, maar je zou het hem kunnen vragen.(mk-us)

Danny

Inderdaad zoiets Wouter. Maar dan kleiner zodat het oppervlak wat geschuurd word iets kleiner is. En voordat iemand roept kleiner maken, dat is niet mijn bedoeling;)

Ik wikkel mijn wetsanding paper om een vlakgom van ongeveer 4*8 cm. Dit gummetje is voldoende stevig om houvast te geven maar tegelijk ook voldoende flexibel om de eventuele vormen van het plaatwerk te kunnen volgen. Op momenten dat ik iets meer stevigheid nodig heb kan ik er eventueel nog een tweede vlakgom bijpakken.