• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wetsanden: wel of geen lakstift?

@Zluytr - Fair enough! :)

Ik maak al een tijd geen verslagen meer van details die ik doe. Was in het begin leuk, maar het fijne is er wel af. :)
Kan het mij ook niet helemaal zo voorstellen dat ik de boel zo vervuil, behalve enkele testjes zoals de CC36, wetsanden en enkele updates. ;)

Het blijft een wereldje van persoonlijke meningen en ervaringen. Gelukkig ook maar, anders was er geen reet aan. :)

En inderdaad, adviseren over dingen waar je niks van weet is... raar. :) Gelukkig deed ik dat niet. Ik heb niet volgas ervaring omdat ik mijn brood er mee verdien of er voor geleerd heb, maar wat ik heb ervaren kan ik delen. :)


Ik zal er verder op letten dat ik dingen niet te nuchter verwoord of te simpel denk.
 
Ik kan wel zeggen. Heb bij mijn Mini proberen twee flinke krassen weg te werken.
Dat was toch veel moeilijker dan ik dacht, dus ben er maar mee gestopt voordat ik eigen risico moet gaan betalen bij het inleveren. :oops:

Wat ik wil zeggen: onderschat het niet.