De huidige stand van de poll is duidelijk denk ik. Er is vrijwel geen interesse in deze borstel op ons forum.
Zo gezegd, zo gedaan, al heeft het door het vriesweer een tijdje geduurd voor ik hem voor het eerst heb gebruikt.Golodkin zei:Ik heb de borstel intussen besteld, laat jullie mijn bevindingen weten zodra ik 'm in huis heb.
Golodkin zei:De Wheel brush heeft vrij zachte haren. De centrale staaf waarin ze zitten is behoorlijk dik, je velgbed kan je er dus niet mee bereiken.
Op de kop zitten even lange haren, zodat je wel makkelijk de fijnere openingen aan het oppervlak van je velg kan bereiken.
Ik vond het een stuk makkelijker werken dan met een spons/washmitt, en deed er ook 10 minuten minder lang over (voor de 4 velgen).
Geen krasjes gemerkt met het blote oog, verwaarloosbaar dus.grandscenicman zei:Vrij zachte haren : heb je nu krasjes gemaakt of is het verwaarloosbaar ?
Spaart tijd én moeite: je hoeft geen druk uit te oefenen, enkel de handboor heen en weer te bewegen. Voor mij belangrijker dan de tijdwinst.grandscenicman zei:10 minuten minder lang : is de moeite niet , maar toch .....is tijdwinst
SandeR-design zei:nee gestemd............
lijkt mij dat dit erg spettert en dan zit je auto er ook onder en als het mee zit,zit je er zelf ook onder de zwarte stipjes
grandscenicman zei:Bij mijn weten "spettert" de ez-brush ook wel hoor , ik zit ook altijd onder de zwarte plekjes als ik flink tekeer ga met die borstel....
Is trouwens 1 van de meest gegeven punten van kritiek : "de borstel spettert wel wat" :-b