• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wheel Brush Pro - Een roterende velgenborstel voor een accuboor.

ik denk dat een velgenborstel voor een accuboor interessant begint te worden als je :

andere maten hebt,
VEEEEEEEL zachtere borstels hebt
en een verlengstuk net zoals bij een powerball mini

Dannog zal ik grijpen naar mijn velgenborstel en mijn kwastje, vind het gewoon lekkerder werken

Edit: zit hier geen markt in:
&feature=related
 
Die Nomad portable pressure washer is wel vaker langs gekomen.
Mooi apparaat, alleen een beetje prijzig (275,00 voor de 18V versie, 400,00 met 2e accu).
 
@first i was like YEAH, this is IT....
and then i was like... no that aint good....
na het filmpje vond ik het nog wel een deftig idee, maar dan begon ik de reacties hier te lezen en idd... waarom zou je het gebruiken? voorkant velg is 4keer sneller met een zeer goedkope "rasta mit" uit den action ofzo,
en voor de binnenkant van men velg heb ik juist een wheel woolie besteld(heb een 15 speeks velg....zalig om naar te kijken, een dikke 0 om de binnenkant proper te krijgen ]d~^ )
ook dat je alle controle verliest over je borstel en zomaar wat doet zegt me niets.
maak je manueel een krasje dan voel je dit direct en kan je het beperken tot een pijnlijke kleine uitschuiver, met dit is direct een groot deel van je velg naar de kl*te.
ook werk ik graag met veel water aan men velgen, in princiepe wassen met de kraan open, zodat alle vuil direct wegspoelt(remslijpsel is in mijn ogen echt agressief...correct me if i'm wrong) dus als het weg is van je velg dan kan het al geen kwaad meer doen! dus bij deze een NO GO
 
Een auto moet je met gevoel rijden en detailen doe je toch ook met gevoel?
Valt bij mij ook onder de noemer "meuk" sorry.
Bij de Action ligt hetzelfde voor bijna niks maar ook ik kocht het en het is leuk om een keertje een leiding mee door te raggen meer niet!

Plons...oops, dat was een dikke kortsluiting van een leuk accutolletje..:-"
En dan speciaal een tolletje hier voor moeten kopen?, doe lekker met de hand en haal heel je velg eraf af en toe.
:)^