• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wheel Woolies - Velgenborstels zonder kunststof vezels of metaal

Heb de wheel whoolies liggen,.athans de versie die via de belgische concullega te koop is...kan er nog niet echt aan wennen...

Ik werk er al maanden mee. Gewoon SUPER die wheel woolies. Fijn dat ze binnenkort ook bij Carclean.com te verkrijgen zijn voor als de mijne versleten zijn...

Inderdaad, ik gebruik ze ook al enkele maanden en ben er uiterst tevreden over, vind het veel fijner werken dan een EZ-brush.

ben ff gaan kijken naar die wheel woolies , wat is de prijs eigenlijk (ik zie iets van 49,enzoveel staan ?? )(dollar)

is best prijzig zou ik zeggen !(+ 40 euro ?? )

ik vraag me al lang af of ze zo geen ez-borstels kunnen maken die NIET plooien en die je met een accuboormachine kan gebruiken ..

zeker voor de binnenkant van de velg(het bed ?) vind ik dit makkelijk , oké er gaan nu weer van die discusies komen van:

"bij mij gaat dat prima met het handje"

"als je ze niet goed proper krijgt met het handje , heb je ze niet genoeg gewassen..."

het gaat er bij mij om dat niet elke wagen velgen heeft die wekelijks worden onderhouden..., daarom mijn vraag hierom

de voorzijde is makkelijk schoon te krijgen met allerlei andere borstels/handschoenen , het is de binnenkant die meestal te wensen overlaat..

of poetsen jullie enkel jullie eigen wagen :lol

Wat een onzin, best prijzig...