• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wheel Woolies - Velgenborstels zonder kunststof vezels of metaal

Heb de wheel whoolies liggen,.athans de versie die via de belgische concullega te koop is...kan er nog niet echt aan wennen...

Ik werk er al maanden mee. Gewoon SUPER die wheel woolies. Fijn dat ze binnenkort ook bij Carclean.com te verkrijgen zijn voor als de mijne versleten zijn...

Inderdaad, ik gebruik ze ook al enkele maanden en ben er uiterst tevreden over, vind het veel fijner werken dan een EZ-brush.

ben ff gaan kijken naar die wheel woolies , wat is de prijs eigenlijk (ik zie iets van 49,enzoveel staan ?? )(dollar)

is best prijzig zou ik zeggen !(+ 40 euro ?? )

ik vraag me al lang af of ze zo geen ez-borstels kunnen maken die NIET plooien en die je met een accuboormachine kan gebruiken ..

zeker voor de binnenkant van de velg(het bed ?) vind ik dit makkelijk , oké er gaan nu weer van die discusies komen van:

"bij mij gaat dat prima met het handje"

"als je ze niet goed proper krijgt met het handje , heb je ze niet genoeg gewassen..."

het gaat er bij mij om dat niet elke wagen velgen heeft die wekelijks worden onderhouden..., daarom mijn vraag hierom

de voorzijde is makkelijk schoon te krijgen met allerlei andere borstels/handschoenen , het is de binnenkant die meestal te wensen overlaat..

of poetsen jullie enkel jullie eigen wagen :lol

Wat een onzin, best prijzig...
Koop een grote(23,99€) en een kleine(15,49€) ez-brush en je bent € 39,48 totaal kwijt. Ja dat is veel goedkoper, vooral als je weet dat je bij de wheel woolies drie verschillende maten krijgt voor die €40...
Effe nadenken, voor zomaar iets te roepen.

Je kunt overal bij en geen gespetter van de EZ meer in je gezicht (lekker met Iron-X:-&) dus ik wil ze graag hebben. Bovendien stoorde ik me al aan dat het ijzerdraad steeds beweegt (en dus is afgebroken).

edit: staan al in de shop, mooi samen met de Rejex bestellen die er ook aan komt https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Wheel_Woolies_Set_van_3_WBMF-CKIT_102165

Omdat er binnenkort onder, waarschijnlijk, ik vermoed, ik ga er van uit, ik heb een vermoeden, er is een grote/kleine kans, , Monello label een set wheel woolies komen zoals met zoveel producten die worden ge-relabeld.

Wel een beetje bij blijven Joost... :-"

Zoals ik al eerder postte:

Facebook Carclean.com
Wat zie ik daar?! Wheel Woolies komen eraan!
Vind ik leuk · · Delen · donderdag om 16:10 ·

Ik was er van uit gegaan dat alle nieuwe producten herlabeld zouden worden en verkocht zou worden als Monello, vandaar dat ze in dit topic stonden. ;)

Je gedachtengang is niet gek, uiteindelijk hebben we besloten om ze voorlopig onder ons eigen merk Carclean.com te verkopen, omdat er nu geen Monello kenmerken aan vast zitten. En bij dit soort producten, vinden we dat wel nodig.

Monello moet gezien worden als een retailmerk en dus willen we bijvoorbeeld het vlaggetje op de steel van de Woolies gedrukt hebben staan, of er een Monello verpakking omheen willen hebben.

Maar eerst kijken we of we tevreden zijn met de kwaliteit van de Woolies (ik ga er wel vanuit, maar willen dit eerst in de praktijk ervaren). De kans is dus aanwezig dat de Woolies een switch maken naar Monello, maar dan bestellen we bij de fabriek dus custom Woolies.

Ziet er goed uit. Eindelijk een waardige vervanger voor de oude Carrand sheepskin velgenborstel. Gebruik dit ding nog steeds, ondanks dat de steel is afgebroken. Heerlijk zacht voor de lak en neemt lekker veel water op. Deze ga ik zeker mee bestellen bij mijn volgende bestelling.