• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

White Collar stelt zich voor...

White Collar

Detailing rookie
11 sep 2008
175
0
Goedenavond allen,

Laat ik zo beleefd zijn mij na een week of twee te lurken op dit forum en twee bestellingen in de webshop eens voor te stellen. :grinning:

White Collar a.k.a. Mike. 34 jaar, rijdend in een Alfa Romeo 147 JTD, woonachtig in Voorburg, al jaren een kantoorbaan na de eerste jaren van mijn werkzame leven in het schadeherstelbedrijf gewerkt te hebben.

Ik weet dus wel een beetje van lakken en poetsen af, maar qua detailing ben ik in vergelijking met de meeste van jullie nog maar een amateurtje. ;)

Heb hier inmiddels al een hele hoop gelezen en hoop uiteraard nog veel meer kennis op te doen. Complimenten trouwens voor de vriendelijke sfeer die jullie hier met z'n allen gecreëerd hebben! :)^

Groeten,
Mike
 
Welkom..! :)^

Het is hier nog steeds zeer gezellig..Hopelijk kunnen we deze sfeer nog heel lang zo houden..

We zien trouwens heel graag foto's..;)
 
Welkom Mike! Jouw ervaring van lakken kan her en der mogelijk nog goed van pas komen op dit forum!

Ik ben het verder helemaal met je eens mbt dit forum. het gaat over detailing en niet wie de grootste auto van pappie kan tonen.

Heb je nog wat foto's, zoals van de auto en de collectie. dat wordt altijd gewaardeerd! :)^
 

Vergelijkbare onderwerpen