• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

White Diamond Poorboys op rode of donkere auto

lolwash

Detailing addict
5 feb 2015
75
55
Hallo mede forumleden,

Ik heb me recent White Diamond van Poorboys aangeschaft:p, voor het aanbrengen als glaze VOOR de wax stap met collinite.
Heb zelf een 'parelmoer' witte auto en komt dit goed uit. Maar hier staat nog een donkerdere rode auto, kan dit hierop kwaad? Of kan ik dan beter over stappen op bv de lime prime pre wax cleanser die wat meer 'alround' is :innocent:?
Buiten deze rode wil ik dit ook eens op een volledig zwarte auto proberen, of is dit helemaal niet aan te raden? Op een ander topic heb ik gelezen dat het effect van de white NIET zo groot is als op een zwarte, t.o.v. de black hole op een witte lak wat best niet gedaan wordt:laughing:. Kan ik dus met de white diamond hier ook een goed resultaat met behalen op een zwarte lak? Ik heb gelezen dat de black hole hier ideaal voor is.

Bedankt alvast!
 
Ik zou niet te veel verwachten van al die glaze experimenten qua effect voor dat je het weet ben je 40 euro verder en dan zie je nog steeds swirls...
 
Black hole is Super op donkere auto,s.
Maar in jouw geval zou ik gewoon een experiment doen dan kun je zien wat het doet.
En kan je er over meepraten.
Soms is het ook een kwestie van proberen
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Proberen is je beste antwoord.
Mijn gevoel zegt dat Black Hole donkere voeding bevat waardoor een witte of lichte auto dan donkerder zou worden.
White Diamond zal wel geen witte kleur bevatten omdat dit heel vreemd lijkt dan dus zal het eerder helder zijn.
Helder op kleur doet niks aan de kleur af