• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie durft dit aan?

Dan begrijp ik het nut van de oproep niet helemaal.................zijn er zat die het aandurfen en dan kan het niet. :confused:

Edit: Oh, was te langzaam met typen, was dus meer als grap bedoeld.
 
Een grote legertent en een weekendje detailen wordt het dan. Dat wordt een gezellige meeting :)^ . Ik zou het graag doen en dan de gezichten van de familie zien, heerlijk !!! Ik ben dan ook een sentimentele trut :grinning:

Edit: zie het laatste bericht nu pas. Jammer :sob: , ik had er al zin in
 
Ik had met deze grap gewacht tot 1 april volgend jaar, dan was het effect nog leuker geweest.
Wel een goeie van Kees :D
 
Als je dan toch op reis bent richting Stuttgart, rij daarna door naar Maranello. Daar zag ik 2 jaar geleden deze swirls in het museum staan:

DSCN2595.jpg


DSCN2589.jpg


DSCN2588.jpg


Dit zijn maar enkele voorbeelden, iedere auto die er stond had ze wel, zo ook 4 op een rij: 288GTO, F40, F50 en de SwirlZo. Echt doodzonde, m'n handen jeukten echt toen ik het zag. :ja
 
Dat is nu zo een prettig gestoorde afwijking van ons.
Telkens ik een swirlbak zie staan,ben ik mij al een stappenplan aan het voorstellen hoe ik dit zou aanpakken:ja
 
dannydehert zei:
Wanneer bezoeken we dat museum eens om orde op zaken te stellen? ;)

Werk genoeg in ieder geval. :ja

Foto-JGKESKPR-D.jpg


Foto-H3BLIOM3-D.jpg


Foto-GTZHOTOZ-D.jpg


Foto-XT4M8TNZ-D.jpg


Foto-HETG3GML-D.jpg


Foto-KBAQRIHF-D.jpg


Foto-LVR6CYUK-D.jpg


En tot slot een voorbeeld van iets te lang doorgaan met wet-sanden:

Foto-FXPC8AMU-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.