• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken na wassen

Carpro wordt wel niet verkocht door CC, maar heeft bij mijn weten wel goede producten. Alleen een product met de naam 'descale' zou ik eerst wel even onderzoek doen (naar bijvoorbeeld de pH-waarde), het klinkt mij te veel als een toiletontkalker.

• Leuk
Reacties: martijnpoppen
Vandaag bij @GeBas geweest en super veel tips van hem gehad. Nogmaals dank! Beste om de vlekken eruit te krijgen is toch polijsten. De auto staat er verder super goed bij. Dus ga ik nog niet direct polijsten, maar wellicht over een aantal maanden. Er zit nog een waxlaag op. Zodra die minder wordt ga ik dus kijken naar polijsten en evt een glascoat :)

• Leuk
Reacties: Riez
Carpro wordt door CarClean niet meer verkocht. De reden is dat er met de coatings nogal wat gedoe was bij diverse gebruikers (waaronder mijzelf) waar Carpro zich niet heel bereidwillig opstelde.
Dat was mij even ontgaan, ik dacht eigenlijk dat Carpro nog steeds uitgesloten was door een commercieel geschil (wel/geen alleenverkoop voor NL/Benelux), maar ze zijn inderdaad even terug geweest in het assortiment.

Vandaag bij @GeBas geweest en super veel tips van hem gehad. Nogmaals dank! Beste om de vlekken eruit te krijgen is toch polijsten. De auto staat er verder super goed bij. Dus ga ik nog niet direct polijsten, maar wellicht over een aantal maanden. Er zit nog een waxlaag op. Zodra die minder wordt ga ik dus kijken naar polijsten en evt een glascoat :)

Het was zeker leuk om kennis te maken en je schitterende auto te bewonderen.
Fijn om je van advies te voorzien, hopelijk heb ik niet te veel gepraat of je overspoeld met info.

• Leuk
Reacties: martijnpoppen
Dat is inderdaad de 1e periode geweest dat CC het merk verkocht, maar als ik me niet vergis is het nog heel even terug geweest, na een aantal jaren boycot.