Carpro wordt door CarClean niet meer verkocht. De reden is dat er met de coatings nogal wat gedoe was bij diverse gebruikers (waaronder mijzelf) waar Carpro zich niet heel bereidwillig opstelde.Carpro wordt wel niet verkocht door CC, maar heeft bij mijn weten wel goede producten.
Dat was mij even ontgaan, ik dacht eigenlijk dat Carpro nog steeds uitgesloten was door een commercieel geschil (wel/geen alleenverkoop voor NL/Benelux), maar ze zijn inderdaad even terug geweest in het assortiment.Carpro wordt door CarClean niet meer verkocht. De reden is dat er met de coatings nogal wat gedoe was bij diverse gebruikers (waaronder mijzelf) waar Carpro zich niet heel bereidwillig opstelde.
Vandaag bij @GeBas geweest en super veel tips van hem gehad. Nogmaals dank! Beste om de vlekken eruit te krijgen is toch polijsten. De auto staat er verder super goed bij. Dus ga ik nog niet direct polijsten, maar wellicht over een aantal maanden. Er zit nog een waxlaag op. Zodra die minder wordt ga ik dus kijken naar polijsten en evt een glascoat![]()
Amaai...Bedankt om dit te plaatsen. Ik was niet op de hoogte van deze zaken en de historie hier bij CarClean. Dat verklaart nu ineens wel veel waarom het merk hier niet meer te koop is.