• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft ervaring met clayblocken ?

Zelf niet gebruikt maar wat ik ernomen heb minder mild als gewone klei en meer geschikt voor de zwaardere vervuiling. Laat ook wat marring na.

Ik heb even moeten opzoeken wat het was, wist nog niet van het bestaan :schaam Ik heb er nog geen ervaring mee.

@PeterSpijker: wij stellen het op prijs als je je even voorstelt in het daarvoor bestemde forumonderdeel ;)

Euhhhhh, clayblocken?

Google levert alleen maar info en foto's van bakstenen? :weetniet

En nee, daar heb ik geen ervaring mee op lakken en dat wil ik ook zo houden :lol

Inderdaad soepergrover deze blocken van Smartwax bedoel ik.

Info; Smartwax claimt dat je met een ClayBlock makkelijker en beter de je auto kan kleien dan met conventionele klei. Het 100 grams blok gaat langer mee en kan 15 tot 25 keer gebruikt worden.

ClayBlock is bruikbaar op elk oppervlak, dus bijvoorbeeld ook op glas en chroom.

ClayBlock plakt niet, hoef je niet eerst te kneden en is niet schurend.

@ stimpy, sorry,ik zal me van de week even voorstellen.

Zou dit makkelijker werken of niet?

ik zou het bij gewone klei houden... hoe "basic" is kleien.... en waarom ZOU je iets anders willen gebruiken..

als je dat clayblock laat vallen, dan kan je hem in zijn geheel weg gooien..
waar gaan de vervuiling heen?? bij gewone klei, kneedt je dit erin, en zodra hij "vol" is, gooi je hem weg.. en pak je een nieuw stukje..