• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

chemical guys headlight restorer ervaring

Henrie013

Detailing addict
9 mrt 2016
10
60
51
Noord-brabant
Hoi hoi , iemand goede ervaring met deze poets chemical guys headlight restorer & protectant 473ml ?

Heb wel wat gezien op you-tube maar in het echt valt hij wat tegen tot nu toe, wat zijn jullie stappen bij erg vervuilde koplampen ?

Ook geloof ik dat er verschil zit in merk schuurpapier maar wil het graag wat betaalbaar houden, 3m is nogal aan de prijs vind ik.

Wat is een goed alternatief zowel voor handmatig als machinaal dap500 ?
 
Je vraagt informatie over een product van een merk dat Carclean niet in het assortiment heeft, misschien kun je die vraag beter op een ander forum stellen waar ze het merk wel verkopen.

Voor het schuurpapier kun je ook hier terecht, maar je kan ook bij de plaatselijke automaterialenhandel naar binnen lopen en daar vragen
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Koop het volgende:
  • 1 vel van p1000 (€0,99)
  • 1 vel van p1500 (€0,99)
  • 1 vel van p2000 (€1,49)
  • 1 vel van p3000 (€1,49)
  • Sanding block (€2,99)
Aangezien je de Dap500 aanhaalt heb je al polijstmiddelen? Met bovenstaande schuur je ze handmatig al tot redelijke staat (P3000 is al doorzichtig). Daarna polijsten en ze zijn weer prima!
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Hoi hoi , iemand goede ervaring met deze poets chemical guys headlight restorer & protectant 473ml ?

Heb wel wat gezien op you-tube maar in het echt valt hij wat tegen tot nu toe, wat zijn jullie stappen bij erg vervuilde koplampen ?

Ook geloof ik dat er verschil zit in merk schuurpapier maar wil het graag wat betaalbaar houden, 3m is nogal aan de prijs vind ik.

Wat is een goed alternatief zowel voor handmatig als machinaal dap500 ?

Chemical Guys worden hier niet verkocht...nog een geluk ook.

De enige goede manier voor mij, is wetsanden met schuurpapier in de gekende verschillende stappen en nadien Spraymax 2K 2 in 1 blanke lak er over speciaal voor polycarbonaat. Wel in dunne laagjes spuiten.