• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Ford KA GrandPrix - een jaar later

Zou zomaar kunnen.... geef alleen aan wat op de verpakking staat.
Maakt mij echt niet waar iets oorspronkelijk voor ontwikkelt is. Als het maar doet wat het het beloofd te zullen doen en ik er tevreden mee ben ;)

184_1_lw_2258.jpg
 
Praatjes of niet ....mooi resultaat ! :cool:

Heb die Jetseal ook nog ergens bij m'n spullen staan...........deed er eerst mijn velgen mee alvorens een wheelsealant aan te schaffen.
 
@Maaike ik ben van huis uit vliegtuigbouwkundige, en zou niet weten wat je met Jetseal zou moeten doen. Ik heb ook nog nooit gezien dat een vliegtuig in de wax wordt gezet, gepolijst of wat dan ook. Alleen al het temperatuurtraject wat je buiten op een vliegtuig tegenkomt, maakt al duidelijk dat het een onzin verhaal is: -60 tot op sommige plekken richting 900 graden. Dat laatste lijkt me een temperatuur waarbij Jetseal gewoon verdampt.

Overigens ziet het er op jouw auto prima uit. :)^
 
Grappig,zit ik nu op dit moment naar Radar te kijken op NL 1 (Tros) zie ik net zo'n Ka als maaike in die straat staan. De straat waar ze aan hel filmen zijn...
 
Duidelijke uitleg Cordoba, snijdt zeker hout wat je zegt. Haha mooi he om te zien wat er soms aan verhalen gemaakt wordt om maar te verkopen.
 
Een vliegtuig waxen!? :D Zal best een goede sealant zijn, maar een vliegtuig lijkt mij wat ongeloofwaardig..

Op je Ka staat ie goed in ieder geval goed :cool:

@ Inge: als je als je wilt weten hoe lang de AF paint sealant houdt, misschien kun je het zelf bijhouden. ;)
 
Ga ik ook doen maar had stiekem hoop dat iemand dat al gedaan had - had ik mooi ene richtlijn. Als hij in de zomervakantie volledig vertroeteld wordt zal ik het bijhouden.
 
Mooi resultaat Maaike, ik vind persoonlijk de witte ook mooier (vooral met die rode velgen!)... ook leuk om te lezen zo netjes in stapjes :)^ !
 
Bedankt voor alle reacties!
Natuurlijk houd ik me altijd aanbevolen voor tips, op-/ aanmerkingen.
Ben al wel voornemens om aan het einde van het detailseizoen de auto helemaal winterklaar te maken en dan eens te kijken of het me lukt de wat diepere waskrasjes er met de rotary uit te krijgen. Die zijn een doorn in mijn oog ;) aangezien deze in het zonnetje nog wel te zien zijn. Ach, zo blijven we bezig toch?!
 
@Peet: ik zie toch echt geen waskrassen in de hond op de avatar. rofl

@Camiel: ook sommige Cessna's worden zo heet/koud (ik ben zelfs een paar keer uitgestapt om het te controleren tijdens de vlucht) Tijdens het parachutespringen, bij kleinste kist moest ik eerst op het onderstel onder de vleugel gaan staan.

Maar weer back on topic, ofwel weer aandacht voor de fraai glimmende Ka.
 
Het is inderdaad mijn maatje. Veel mee afgezien het arme beest. Schat van een hond en dol op autorijden. Beetje verwend en daardoor verpest.... Dat wel. Onwijs leuk die Franse bullen, maar nu ik weet welke afwijkingen ze allemaal kunnen hebben (deze heeft een stamboom en goede papieren) denk ik niet dat ik ooit nog zo'n hondje wil hebben. Hij is ook een klein beetje jaloers, t is dat er geen man in mijn leven is nu, maar die moeten echt een complete beproeving doorstaan haha. Was krassen? Nee.... Rimpels? Zeker, daar alleen nog geen middel voor gevonden ;)
 
Hoi Maaike,

Welk type OZ velg is dat ? Ik vind ze erg mooi staan op de Ka.
Zelf rood laten spuiten of zo gekocht ?
Hoeveel inch als ik vragen mag ?

Groet,

Harko.
 
Ja dat klopt!
Zal hier een berichtje doen wanneer de spatlappen er zijn en gemonteerd gaan worden.
Je zult me ook regelmatig in Bergen zelf zien hoor!
Goedemiddag ik heb een vraag.
Weet je of er nog ergens originele stripings te koop zijn? De lak is nog prima maar de striping
Is echt flets geworden.
Normale werkt niet deze GP heeft een spoiler nl.
Groetjes Patrick