• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gevraagd van de ervaren detailers aub.

Zo zo! Pf, aardig lijstje! :)^

Ben heel benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen. Maak vooral veel foto's en laat het ons zien!
Veel plezier ermee i.i.g.!
 
Op 2 producten na heb ik dinsdag alles binnen hopelijk, helaas kan ik niet eerder als zaterdag aan de slag, en foto's zullen er in overvloed komen, niet dat ik dat zo goed kan maar denk meer om de trotsheid:-b
 
BMW4Life zei:
Als het maar duidelijke foto's zijn, dan zijn we allemaal tevreden :cool:
Ik zal mijn best doen belangrijkste is om niet te vergeten om foto's te maken als ik helemaal opga in het detailen;)


@RST-smurf klopt helemaal en aagezien er dit jaar geen vakanie gepland staat moet geld maar op een andere manier rollen:D
 
Hi Berkant,

Welkom hier, leuk om je hier ook tegen te komen. ;) Toch aan het detailen geslagen zie ik. :)^ Voor vragen en tips zit je hier helemaal goed en het is hier net zo gezellig als op het andere forum. Je hebt al een mooi lijstje samengesteld, je bent dus al besmet met het virus. Top!

Veel detailplezier!
 
Hey Arie, jij hierw^^w

Zo mijn spulletjes zijn binnen:party:
P1120561.jpg


Nu nog even wachten op de Wolfgang en de tas van Dodo deze waren niet op voorraad:weetniet
 
Pff al zoveel besteld en ik krijg dus echt NOOIT tijgernootjes. Slechts 3 spekkies in een zakje voor dries:s
 
8-o Je maakt echt een onwijs mooie start met zulke spullen :)^ . Je hebt flink uitgepakt. Nu nog mooi weer zodat je aan de slag kunt, maar dat gaat vast lukken.

Gefeliciteerd met je mooie spulletjes, goede keuzes. :party:
 
Zeau zeau dat is geen "starterskitje" meer. Wat een prachtige collectie.
Nu is het wachten op de reviews -met pics- van je. Ga je die borrelnootjes puur gebruiken of verdunnen?:D
 
Hier is flink in de buidel getast !

Maar erg mooi collectie. Zelfs de smaak van de tijgernootjes is goed :D
 
Ik had begrepen dat je met tijgernootjes onder de pads beter kunt polijsten meuh

Hehehe ja sorry het was de bedoeling om een starterskitje te nemen, maar zoals jullie wellicht ook zullen weten word het lijstje langer en langer als je hier blijft lezen, heb dus maar snel besteld voordat hij nog langer werd ;)
Intussen alweer een klein lijstje gemaakt voor de volgende bestelling en ingeschreven voor de eventuele groupbuy van de nat/droog zuigert :rules

Hopelijk van het weekend mooi weer om de Renault Megane van mijn vrouw als proefobject te gebruiken deze zit namelijk strak onder de krassen en gebruikerssporen, mooi object om mij helemaal op uit te leven :party:
En natuurlijk om te laten zien aan het vrouwtje waarom dit nou zoveel moest kosten o:)

Hier wat voorbeeld pics (niet super duidelijk maar in real life zit hij vol met krassen en swirls) vorige eigenaar heeft hem waarschijnlijk met een schuurspons gewassen altijd ]-0
Gelukkig durft mijn vrouwtje de wasstraat niet in te rijden, nadeel is dat als ik hem dus niet was hij nooit gewassen word :|~*

P1120565.jpg

P1120566.jpg

P1120567.jpg

P1120569.jpg

P1120570.jpg

P1120573.jpg
 
Zo dan.. dat zijn veel krassen bij de deurklinken! Je zou bijna denken dat er geen centrale vergrendeling op zit. Ik denk niet dat je daarvan alles weg zal krijgen, maar minder zal het wel worden.

Veel succes en natuurlijk ook veel plezier ermee gewenst.
 
Flinke aankopen al:)^

Prijs je gelukkig met zo'n vrouw, mijn vrouw roept altijd als haar auto weer eens gewassen moet worden "ik rij wel even door de wasstraat"]-0 . Moet je eens zien hoe vlug ik dan word:)_[] .
Gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor, omdat ik haar auto ook regelmatig was.:grinning:

Edit: ik dacht eerst dat die Tijgernootjes een grap was, maar heb ontdekt dat je die werkelijk ergens bij een bestelling gekregen heb.
 
Yup het zijn vreselijke krassen 8-())
Auto hoeft niet in nieuwstaat te worden want de deuken die erin zitten en het roest kan ik toch niet weg detailen, een echte boodschappen wagen voor weinig aangeschaft.
Maar voor mij als beginner een mooi test object, denk dat ik zelfs de zwaardere pads in combinatie met inizio erbij zou moeten bestellen om hier enig resultaat te kunnen boeken (weer een reden om wat te bestellen met een smoes) o:)

Ik zit al dagelijks naar het weerbericht te kijken en hoop dat het zondag droog is, hierna zullen er zeker foto's komen van het resultaat :)^

@alteaniels die heb je idd goed gevonden ;)
 
Zo vandaag de Rennoot onder handen genomen vanmorgen om 10 uur begonnen en net om 20:30 klaar :O

Foto's dan maar heb namelijk geen vingers meer over om te typen :sob:
Eerst maar geprobeerd er een Viper van te maken (A)
P1120627.jpg

P1120630.jpg


De handvaten waaromheen het vol zat met krassen.
P1120633.jpg

P1120634.jpg

P1120636.jpg


Totaalplaatje nog eventjes :tumbup
P1120651.jpg

P1120650.jpg


Nu even een koud biertje (had ik die vanmiddag ook al niet (A) ) :tumbup
 
Zo een waslijst al besteld maar nu kom ik erachter dat ik toch nog heelwat produkten mis.

Kunnen jullie mij adviseren omtrent producten voor:
Leder bekleding.
Uitlaten meestal de chromen opzetstukjes.
Polijstmiddel voor het zwaardere werk dat met de Mezzo niet lukt (heb ik hier dan ook een andere pad voor nodig)
Iets zoals Rain X om de ramen een behandeling te geven na het wassen.

Nieuwe klei met glijmiddel, wat raden jullie aan een kit of het spul los kopen ?

Ook ben ik naar een middeltje op zoek wat ik kan gebruiken na het wekelijks wassen, voor het wekelijks wassen heb ik de Dodo Juice - Sour Power gloss-enhancing shampoo gekocht dit omdat ik meende dat deze de waxlaag niet aantast, klopt dit ?

Wat ik de vorige keer gedaan heb ik na het voeden de wax aangebracht, nu lees ik ook over sealen welk product zou goed samenwerken met de producten die ik al reeds in bezit heb ?

Pff zo zie je maar weer denk je dat je al veel hebt gelezen maar dan komen er toch weer vragen boven water als je eenmaal bezig bent met je ride 8o

Wat ik allemaal al heb.
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo
CSF - Delirium Orange Drying Towel
Mothers Clay Bar kit
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Poorboys World - Natural Look Dressing
Lake Country - Black Hand Applicator
Mothers Wax - Carpet & Upholstery Cleaner
3M - 3434 afplaktape - 19mm breed
Wolfgang - Black Diamond Tire Gel
Poorboys World - Wheel Sealant
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
Dodo Juice - Rainforest Rub
Dodo Juice - Sour Power gloss-enhancing shampoo
Poorboys World - APC
Dodo Juice Fantastic Fur - 3 pack
Clearkote Luxury Foam Pad Applicator
DAP 500
Monello Orange foampad
Monello White foampad
Monello Black foampad
Monello Gold foampad
Monello Mezzo
Monello Finale
ClearKote Red Moose Machine Glaze
Dodo Juice Tooled Up detail bag
Spraymaster mengfles 946ml
ClearKote Microfiber Towels 4 stuks
Mothers FX Wheel Cleaner
Mothers Wheel Brush
Mothers Detail Brushes
ClearKote Quik Shine 473ml
clearkote foam pads
Mothers Glass Cleaner
Sample Clearkote Carnauba wax
Sample ClearKote Tire + sprayer