• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie wat beloofd, moet dat na komen!!!!

iwan

Detailing rookie
11 jul 2010
183
0
Hallo allemaal, voor een paar weken terug heb ik mij netjes voorgesteld.
Toen had ik beloofd om wat foto's van mijn auto te plaatsen. Dus bij deze.
Want zoals ik al zei: PRAATJES BIJ PLAATJES.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
img0946s.th.jpg

img0943zh.th.jpg

img0951i.th.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De auto is onderhanden genomen met Monello incombinatie met de Dap. Daarna in de PB Black Hole gezet. Wat een fantastisch spul!!!:party: Als wax heb ik de Natty's Blue gebruikt van PB.
De velgen zijn nog maar een paar dagen oud. Deze zijn meteen na aanschaf gekleid. Maar zoals te verwachten was was die niet nodig. Het is ongeveer ook maar 1,5 km rijden van de bandenzaak naar mijn huis.:D De velgen 2 keer in de PB Wheel Sealant gezet.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

img0948w.th.jpg


De auto wordt aan komende maandag nog voorzien van andere veren. Dan komt hij 3,5 cm dichter bij de grond te liggen.

Dit was mijn eertse keer om wat plaatjes te laten zien. De volgende keer maak ik een gehele Show Off.
Op/aanmerkingen zijn welkom.
Voor nu, fijne dag nog en jullie horen nog van mij,
Iwan.
 
Welkom ;)

je begint al aangestoken te raken met het detail virus zie ik.
mooie auto ;) en subtiel gestyled.
mooi resultaat.
 
Bedankt heren, ik ben er ook erg blij mee. Het is wel erg oppassen met die velgen. Bij het (achteruit) inparkeren denk ik steeds:
oppassen Iwan! oppassen! :D
Ben ook erg benieuwd hoe het maandag eruit gaat zien. De Opel wordt dan voorzien van andere veren. Hij gaat ongeveer 3,5 tot 4 cm omlaag. Zal ik dan ook een paar foto's plaatsen van die ingreep? En meteen andere vraag. Hoe kan ik de volgende keer de foto's wat groter laten zien?

Alvast heel erg bedankt.

Jullie horen weer van mij.

Iwan.