• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winkelhaakje in leren armsteun repareren.

Jelle93

Detailing chief
22 mei 2019
52
75
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jelle. Ik heb een accountje gemaakt omdat ik een vraag heb over een beschadiging in mijn Golf 6. Ik heb een winkelhaak in de leren armsteun. Hoe adviseren jullie deze te repareren. Kan ik deze voorzichtig met een beetje secondelijm terugplakken? Of is het beter om dit op een andere manier te doen. Zie bijgevoegde foto van de beschadiging.

Ik hoor het graag.

Groeten Jelle
117456
 
Secondenlijm wordt hard, is niet handig
Kijk even bij Colourlock die hebben ook vulmiddel op kleur

Als je het dicht kunt klappen zonder dat een kier open blijft, kan je ook doorzichtige alleslijm van Bison gebruiken
 
Bedankt RedCat. Ik kan hem redelijk mooi dichtvouwen, dus ik denk dat ik dan een alleslijm ga gebruiken.
Misschien is colourlock wel een goed idee. Kan ik ook een keertje lichte slijtage op de bestuurdersstoel bijwerken.