• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

winterwielen plaatsen op corsa...vervolg.

KIK zei:
ziet er netjes uit!

die krik is echt geweldig! ik heb er ook zo een maar dan in het blauw!
ding is ook al minimaal 20 jaar oud! en werkt gewoon geweldig.
met die van mij kan ik max 1.6 ton op krikken maar als je hem nacht onder de auto zou laten staan ben ik er van overtuigt dat hij gewoon nog net zo hoog staat!

Je hebt gelijk KIK, die van mij kan zelfs maar 1,5T heffen; ik had me vergist (het staat er trouwens in ' t groot op :)_[]
Die krik is afkomstig van de garage waar m'n vader werkte als monteur....toen ze in 1985 overschakelden op hefbruggen werden er een aantal krikken afgedankt en aan het personeel voor een prijsje verkocht...
Ze heeft maar één groot nadeel; ze weegt enorm zwaar :ja

IMG_2506.JPG
 
Zeker een mooie krik! Ik heb eentje die twee US ton mag opkrikken. Ooit van mijn oom gekregen die een transportbedrijf heeft in de US.
 
netjes gedaan . maar heb je de naaf ook ff ingesmeerd met kopervet oid ?
oxidatie tussen de naaf en de velg kan er namelijk voor zorgen dat je met de komende wissel met een voorhamer je wiel eraf moet slaan ;)
 
WouterP zei:
netjes gedaan . maar heb je de naaf ook ff ingesmeerd met kopervet oid ?
oxidatie tussen de naaf en de velg kan er namelijk voor zorgen dat je met de komende wissel met een voorhamer je wiel eraf moet slaan ;)

Ben ik inderdaad vergeten :auw
 
Met een stalen velg is dat niet onmiddellijk een groot probleem denk ik, met een alu-velg zeker wél, heb eens met een grote balk moeten kloppen op een velg van een 6 maand oude 3-serie...:eek:
 
Minieken zei:
Met een stalen velg is dat niet onmiddellijk een groot probleem denkik, met een alu-velg zeker wél, heb eens met een grote balk moeten kloppen op een velg van een 6 maand oude 3-serie...:eek:

persoonlijk heb ik er nog geen problemen mee gehad....als ik volgend voorjaar terug wissel is het natuurlijk een kleine moeite om er een kwak vet tussen te zwieren...:-"