• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wit leder

edraket31

Detailing rookie
27 nov 2011
2
0
Ik zit me te orienteren op de aanschaf van een jong gebruikte A5 SB, in mijn wensconfiguratie staat echter bicolor lederen stoelen. Combi van zwart (lendesteunen) met wit middenvlak vind ik erg gaaf.

Nu twijfel ik echter of ik wel wit leer moet nemen omdat ik gehoord heb dat het blauw kan kleuren. Met name als je veel met jeans er in zit en dan zeker als het buiten warm is (zweet/vocht?)

Reinigen lijkt me niet te lukken omdat het in het leer trekt........
Zijn er producten die dit zouden kunnen vermijden?

Kijk even in de shop naar de gliptone producten, zeer goede producten om leer te reinigen en te onderhouden/ beschermen.

michelv. zei:
Kijk even in de shop naar de gliptone producten, zeer goede producten om leer te reinigen en te onderhouden/ beschermen.

Ik kan wel in de shop kijken, maar daar zal bij elk product staan dat het fantastisch werkt. Ben meer benieuwd naar gebruikerservaringen.....

Voor het reinigen van leder kun je het beste Colourlock glad leder reiniger gebruiker, dan voeden met Gliptone en dan beschermen met Colourlock Colour Stop. Gliptone cleaner is ook goed, maar die van Colourlock is effectiever. Bij het reinigen van het leder kun je het beste een paardenhaarborsteltje gebruiken, komt goed in de nerven en poriën!

Colourlock reiniger is een lichte schuim die niet in het leder verdwijnt.