• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte aanslag op plastic

Tuscani

Detailing rookie
14 nov 2011
29
2
Beste, ik heb deze week mijn volledig interieur behandeld met CarPro Perl (1:3). Ben zeer tevreden over dit product, alles is er erg van opgeknapt behalve de achterkant van de bestuurders stoel. Daar zit aan de onderkant een witte waas op de stoel (plastic).
Heb het voor de zekerheid nog is in de Perl gezet maar toen het spul opgedroogd was kwam de aanslag ook weer terug.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Foto's (sorry voor gsm kwaliteit):

Foto0506.jpg


Foto0509.jpg


Ik weet niet of het duidelijk is maar onderaan zijn 2 witte vlekken met een zwarte streep ertussen :')
Alvast bedankt!
 
Je kan de Black WOW Pre-WOW gebruiken. En daarna Black WOW Black eroverheen.

Dat heb ik deze week ook gedaan, ik had last van wax vlekken op mijn trims en werkt perfect
 
Ja heb ik inderdaad ook veel goede reacties over gehoord, nadeel is dat hij vrij prijzig is. Maar de Perl doet het goed op de rest van het interieur dus vind ik het gek om die black wow te kopen voor zo'n klein stuk...
Heeft er verder niemand een idee hoe ik de aanslag weg kan krijgen? :grinning:
 
Ik heb ook blackwow, met 2 of 3 druppeltjes doe je die hele achterkant, dus het is erg zuinig in gebruik, wat het goedkoper maakt eigenlijk.
Ik heb het 1 keer gebruik op mijn auto, daarna de hele week regen gehad en ik zag het er gewoon af gaan. Terwijl ik al meerdere malen met APC heb ontvet.

Maar misschien moet het plastic zich nog verzadigen met het product dus ik oordeel nog niets.