• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte spikkels op de lak

Is misschien vloeken in de kerk, maar zou je de vlekken niet kunnen inspuiten met WD 40, waardoor ze niet meer of slechter hechten op de lak. Volgens mij doet de kruipolie niets met de lak, nadien wel goed wassen natuurlijk.

In ieder geval succes!
 
Ik heb ook zo puntjes, vooral onder mijn onder mijn ruitenwissers, in eerste instantie dacht ik dat dit om steenslag geen maar als ik er over wrijf voel ik niks. (voor steenslag is het ook wat hoog op de motorkap ivm de lagere delen dichter bij de radiator die ongeschonden zijn)
sommige lijken om iets doffere plekken te gaan in de blanke lak. zou Scratch X hier helpen?
 
@dennisdennis-12 bedankt voor de tip, de meeste milimeterpuntjes minderen zelfs als ik er met een natte microvezelhanddoek van macguiar over wrijf... is er bij kleien geen kans op krasjes?
 
@Mermans er is altijd wat kans op lichte krassen bij kleien, maar die verwijder je weer met het polijsten. Maar als de puntjes ook weg gaan met een microvezeldoek, dan zou ik daar voor kiezen.