Ik heb, na een eerste bestelling bij CarClean, mijn Nissan QashQai gewassen met PB Super S&S, gedroogd en toen PB EX-P aangebracht. Dat ging allemaal heel goed, alleen ben ik erg onvoorzichtig geweest en is er EX-P op de kuststof trim terecht gekomen. In het begin had ik dat nog niet eens door, maar nu zie je echt witte/grijze vlekken/strepen op het kunststof. Ik heb al eens opnieuw gewassen met PB Super S&S, maar de vlekken blijven.
Heeft iemand een advies hoe ik die vlekken van het kunststof kan krijgen? Ik ben zelf natuurlijk aan het denken aan Trim Restorer, maar wellicht zijn er nog andere methoden. Alvast bedankt!
(PS Ik zal vanavond eens proberen wat foto's te maken; dat verduidelijkt misschien een en ander).
Heeft iemand een advies hoe ik die vlekken van het kunststof kan krijgen? Ik ben zelf natuurlijk aan het denken aan Trim Restorer, maar wellicht zijn er nog andere methoden. Alvast bedankt!
(PS Ik zal vanavond eens proberen wat foto's te maken; dat verduidelijkt misschien een en ander).