• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Sealant 3.0

:D Stiekum geniet ik hier toch elke keer van. Er kan geen draadje voor bijkomen zonder dat de welles-nietes m.b.t. de cure en verwerkingstijd van het Wolfje voorbij komt.
@Dennis: ik kan gratis en voor niks 2 panelen bemachtigen. Kunnen we de test uitvoeren waar we het laatst over hadden ;)
 
Goed plan! Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Ik heb trouwens ooit gemailed naar WG of dat echt zo nauw was. Toen kreeg ik een reactie terug van wel... Misschien dat Fuzion als 1 van de weinige die dat wel kan. Denk dat het afhangt of die zuurstof er doorheen kan.
Ze zetten het er niet voor niks met rood bij natuurlijk, dat doe je niet voor de lol.
 
Ik heb 2 weken terug de golf behandeld met de DGPS en de Fuzion,....Fuzion aangebracht na een 1,5 uur. Vorige winter dit gedaan na 12 uur. Tot nu toe nog niks gemerkt, ga kijken of de beading/sheeting en standtijd anders is dan de vorige keer.
 
Dibbuz zei:
Ze adviseren 12 uur te wachten NA het uitpoetsen. Dat is iets anders dan curetijd (alhoewel Wolfgang dat helaas niet zo neerzet, maar voor de detailingwereld is curen het drogen van de wax niet het uitdampen NA het uitpoetsen)

Damn, now I'm confused. Dus als ik de sealant net heb aangebracht moet ik eerst 12 uur wachten voor het uitpoetsen, dat is het curen/drogen van de wax ? en na het uitpoetsen nog eens 12 uur droog laten staan ?
 
Na het aanbrengen 45 minuten laten drogen,dan uitbuffen,vervolgens laat je de auto,of binnen,of buiten,maar dan zonder vocht staan.
Dit geld voor de komende 12 uur. Hierna kan je doen en laten wat je wilt.
 
sjuust bart! :cool:
@ mk-us: sealant is volgens swipetest al te vroeg gecured! Dus iets langer laten zitten dan wat de swipetest aangeeft ;)
Ik laat m meestal minimaal 1 uur zitten alvorens uit te buffen
 
T is dat het van die 45 minuten pas honderdmiljoenmiljard keer gezegd is,anders zou ik het ook niet geloven....
Kleine noot tussendoor,het uitvegen kan stof afgeven.
 
[off-topic]niks mee te maken, swipperen met die handel :D[/off-topic]
@Bart:volgens mij kwam je er nét 1 tekort ;)[/off-topic]
Soms ben ik gewoon net even te snel, helemaal gelijk heren ! ( zat teveel met het 12-uur in den hoofd :|~* )