• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wordt je track en trace niet bijgewerkt? Er zijn vertragingen bij PostNL!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
We worden momenteel overspoeld met vragen over de status de track en trace van bestellingen.

We hadden op onze site vermeld dat PostNL vertraging zou kunnen hebben; alle pakketten zijn door ons op tijd overhandigd aan PostNL.

Maar het is druk vanwege het coronavirus. Omdat er veel mensen thuis zitten en dus online bestellen, kan PostNL het niet bijhouden.

Een deel van onze pakketten staat momenteel vast in de sorteercentra en moet nog gesorteerd worden. PostNL verwacht dat dit vandaag of komende nacht gebeurt.

Voor de komende dagen kan het zijn dat PostNL niet genoeg capaciteit heeft om pakketten op te halen of te verwerken. Vertragingen zijn dus nog steeds te verwachten, houd hier rekening mee!

We hopen op je begrip!
 
Zover ik begrepen heb loopt PostNL ongeveer 200.000 pakketten achter... Dat zijn aantallen waar je van gaat duizelen :scream:
 
  • Verbluft
Reactions: LAWRENCIO_XD
Had al rekening gehouden met vertraging ;), ik denk maandag pas aan de gang te kunnen met de bestelde spullen, dus wanneer ze het weekend pas binnenkomen zijn ze nog steeds ruim op tijd :)
 
Afgelopen weken ontvang ik mijn pakketten nog steeds op tijd. Gisteren besteld bij CC en van vanochtend om 09:30 al binnen :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
En net mn spullen binnen gekregen, geen vertraging (iets buiten het aangegeven tijdvak maar kniesoor....enz) dus ik kan maandag lekker aan de gang :) :) :), thnx CC
 
  • Leuk
Reactions: Tim