• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wouter’s hok

Zo, dankzij afwezigheid door werk en ons huwelijk (foto's gedetailde trouwauto volgen :p) duurde het even voordat ik tijd had om het 'hok' topic even bij te werken. Inmiddels staat de vloer in een aantal lagen 2k-epoxy. Waarom geen volledig epoxy vloer? Als ik deze beschadig is bijwerken lastig en prijzig, met de huidige verf is dat een stuk eenvoudiger.

St%g86shSsmH8JxUTXkdfQ.jpg


Vorige week heeft de aannemer de buitenbekleding aangebracht. We hebben voor Agabi gekozen. Dit hout is een product wat met de juiste behandeling in de buurt komt van red ceder voor een iets interessantere prijs. Daarbij hebben we het bruin laten verduurzamen, waar je meestal groen verduurzaamd hout ziet. Al met al zijn wij heel blij hoe de aanbouw er nu uitziet. Wat rest is de afwerking van de dakrand, het plaatsen van de ramen en de groene kleur van bepaalde deuren en kozijnen wegwerken.

Bcg6w94UT522rnDS3IkcqA.jpg
P6FcsKn7RTaGu1Jkdx6ItQ.jpg
FzHwcfUIQd2PY16jhwIzGg.jpg


Na het huwelijk inmiddels begonnen met het aanleggen van het elektrisch. Voldoende stopcontacten, lichtpunten aanbrengen, veel werk maar met af en toe een paar uurtjes is het leuk.
De verlichting die er in komt: 8x 120x30cm LED paneel, 4000K. Daarvan komen er 6 boven de brug, de andere twee elders in de ruimte. Ik hoop dan genoeg licht te hebben...

iuXZ0KjVRryH6cSYT2pfCw.jpg
3fRjfxNETh69KQM34qxKyg.jpg



Volgende klus: licht aansluiten en de brug bestellen!
 
Prachtig project volg het aandachtig.

Ben benieuwd hoe die led panelenjou bevallen, ik heb zelf een kleine garage van 3 bij 6 meter en kan er enkel kleine autos in kwijt en aan werken maar toch wil ik deze ruimte wel benutten zodat ik niet steeds naarmijn andere locatie hoef. Zelf zit ik ook naar de 4000k 120x 30 of 120x60 te kijken voor 4 exemplaren voor het plafond.

Hoeveel lumen halen jou panelen per stuk?
 
Zo,

Inmiddels heb ik de verlichting en het elektrisch in de hele garage geïnstalleerd, erg tevreden met de verlichting op dit moment. Wel denk ik dat ik voor de zijden nog een paneel op m'n trolley monteer, zodat ik waar nodig ook wat extra licht heb.
De stellingkasten staan op hun plek en een deel van het detailing-arsenaal heeft een plekje. Ik ga nog zij- en achterwanden tegen de stellingen aanschroeven, zo kan ik dan de tuinspullen voorlopig scheiden van mijn producten. Tzt komt er in de tuin een hokje voor de kussens etc, zodat dit geen ruimte in de garage in hoeft te nemen.

De 330i als eerste poets project behandeld, de positionering van de brug in de ruimte is prettig vind ik. De sensoren van de brug moeten elektrisch nog even aangesloten worden voor ik deze kan gebruiken, maar mijn kunsten om de meegeleverde tekeningen te lezen zijn dusdanig dat ik daar even iemand bij vraag die er verstand van heeft:joy:

Ook moeten er nog wat rijplaten voor en achter de brug, aangezien de 330 er al bijna met de liftblokken bovenop stond... gaan de M3 en de vervanger van de 330 er niet zomaar op passen. Eerst weer aan het werk, even wat tijd om na te denken over de definitieve oplossing daar voor!

rgxkNg99Rxyok98dEf1uPA.jpg
dg6qtyWoTvaVyG6bjZAwgA.jpg
8e3yBBCNSLqhXHoM2U23uw.jpg
59x+o1qxQ7KOzXeL4o%npw.jpg
QtkJW6fMTHSMIEd1bEwg8g.jpg